Breaking

Wednesday, January 08, 2014

BEEF LASAGNA @VIVO

Assalamualaikum wbt...

Sebenarnya terharu dan terkedu nak menulis dan nak kata apa, sebabnya makan Vivo ni, anak Lin,Yana yang belanjer sempena gaji pertama kali hasil titik peluh dia bekerja sementara tunggu result SPM keluar,huhuhu.
Walaupun baru kerja 2minggu dan gajinya taklah seberapa banyak, terharu sebab kata nak belanjer Mak Amat Ayah dan kakak makan dan beli barang.huhuhu
Mak tak kisah dik kalau adik tak belanjer pun, tapi ingatan adik tu yang buat Mak terharu walaupun duitnya tak beribu ribu...mudah2an ingatan adik pada orang tua dan keluarga berterusan selagi nyawa dikandung badan..
InsyaAllah..aamiinn..

*jadi orang dah nak belanjer kan, pulunn je la hahahaha rezki lagi.Alhamdulilah!

*Beef Lasagna jadi menu utama aku kalau ke Vivo ni..RM16.90

*Chiecken Parmigiana, yang ni Amat punya...RM18.90

*Chicken Meatball Panini, Yana punya...RM14.90


*Puas dan berbaloi makan, walau harga agak mahal, tapi kenyangnya perut, nak perabiskan tu, tergeliat gigi dengan lidah, sebab tu kalau nak makan Vivo kena betul2 lapar heheheh





P/S: Terima kasih Adik Yana!!..Sayang adikkk..muaaaaaach!


4 comments:

  1. Arghhhh x kira nk tuntut eskrem jugaaaaa

    ReplyDelete
  2. ingatkan vivo jenama whip krim. haha.. kabare kak lin? ;)

    ReplyDelete
  3. @anakomak: Hehehe tuntut jgn tak tuntut, eskrem mesia katanya hahaha

    ReplyDelete
  4. @izahdaut: Hehehe ni Vivo tunjuk2 makan bayo..Waras @izahdaut ..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..