Breaking

Monday, January 06, 2014

PENYINGKAP FAKTA @MAJALAH 3 TV3

Assalamualaikum wbt...

Ingat lagi cerita dan kes Villa Nabila di Johor? Kalau di kenang2kan balik rentetan cite tu dan kejadian sebenar ceritanya yang menjadi panas tiba2 tu, ada geram pulak pun ada, seram pun ada, rasa nak gelak pun ada..hehehehe
Tapi banyak sangat baca dan dengar spekulasi cite sebenarnya di sebalik misteri Villa Nabila, yang mana benar yang tak benar pun tak tau lah, termasuk aku...
Jadi jangan banyak sangat fikir dan nak korek2, kita tunggu Majalah 3 malam ni, tengok dan faham sendiri..
Yang tertinggal cerita kes panas Villa Nabilla sebelum ni, bole baca di SINI dan di SINI 





Lebih 25 tahun bersiaran, Majalah 3 bakal melakarkan satu sejarah, memaparkan kisah hobi UNIK kru Penyingkap Fakta.
Mereka bakal mendedahkan fakta mengenai pelbagai dakwaan menyeramkan di 3 lokasi istimewa dikunjungi di Kuala Lumpur, Perak dan Johor.

Baca selanjutnya di blog Bersama Mazidul & blog Penyingkap Fakta 






P/S: Sampaikan jualan Pasar Malam pun ada jual 'Sirap Bandung Villa Nabila' , meletop terus namamu Nabilla..hehehe


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..