CUTI UMUM 2015 (JOHOR)

12/13/2014 07:30:00 AM

Assalamualaikum wbt ..

Cuti memang seronok inilah saat dinanti untuk meluangkan masa bersama yang tersayang malah dapat melepaskan tekanan yang dihadapi di tempat kerja mahupun di sekolah bagi pelajar khususnya
Bagi sesetengah orang, pelbagai rancangan diatur dalam minda mereka terutamanya pasangan yang mahu mengadakan majlis pertunangan ataupun perkahwinan
Belum pun masuk tahun baharu pelbagai aktiviti yang dirasakan boleh dilakukan dengan keluarga ataupun rakan sepanjang cuti yang menjadi pilihan itu akan dirancang dengan teliti

Dan bagi cuti-cuti umum pun berlainan di setiap negeri, bagi Lin yang duduk di Johor tentunya cuti umum atau cuti penggal sekolah akan mula sedikit awal atau berganjak dan mungkin juga akan di ganti jika jatuh pada hari cuti Jumaat, sebabnya Ahad bekerja/sekolah..Lebih kurang sama juga dengan negeri-negeri lain juga jika cuti jatuh pada hari Ahad..
Kadang-kadang kan malas nak tengok kalender ni, nak rancang cuti ke apa ke, sebabnya, takut tak menjadi hahaha, kang dah booking tiket, tiba masa tak jadi, adeii rugi besau nooo..paling tak pun tengok hari jadi je la jatuh apa hari apa hahahaha :p


Kalendar Tahun 2015
*Ooo tahun depan harijadi aku hari Khamis la, 19.11 lalalalalaa :p


BaiKah di sini Lin sertakan link bagi hari cuti umum negeri JOHOR..
Sebabnya i orang Johor yer..hehehe




Kalendar Cuti Sekolah 2015 Malaysia
Berikut adalah jadual cuti sekolah untuk sesi persekolahan bagi tahun 2015.


Cuti pertengahan Penggal 1
14.03.2015 - 22.03.2015

Cuti pertengahan tahun
30.05.2015 - 14.06.2015

Cuti pertengahan Penggal 2
19.09.2015 - 27.09.2015

Cuti akhir tahun
21.11.2015 - 03.01.2016


**Cuti untuk sekolah-sekolah di negeri Kedah, Johor, Kelantan dan Terengganu bermula dan berakhir sehari lebih awal.

Sila layari Takwim Persekolahan Tahun 2015 untuk perincian hari persekolahan & cuti sekolah dan Kalendar Islam 2015 untuk kalendar Hijriah.






P/S: Sekejapnya masa berlalu kannn..ermmm ermmmm 


1 Comments

  1. wahh..dah siap next year punya calendar ... thx for sharing sis

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com