SABUN SCRUB YARRA

11/11/2016 07:51:00 PM

Assalamualaikum wbt ..

Sabun Scrub Yarra .


Prodek terbaru di pasaran . 
Atasi semua masaalah kulit muka & badan .
Sesuai untuk semua peringkat umur .
Bahan² terkandung dalamnya adalah bahan semulajadi tanpa bahan kimia merbahaya .


Siapa ada masalah seperti ini ?
>jerawat
>kulit berminyak
>kulit kering
>jeragat
>gatal-gatal badan
>blackhead/whitehead
>kulit kusam
>warna kulit tidak sekata .
.
Jangan risau ada jalan penyelesaiannya, Sabun Scrub Yarra boleh membantu menyelesaikan masalah anda .
Hanya dengan berscrub 2x sehari,kulit anda akan kembali cantik berseri-2
.
Kebaikan Lulur/Scrub Badan : .
-Menjadikan kulit cantik, halus, gebu dan cerah.
-Menanggalkan sel² mati serta daki pada badan.
-Memutihkan bahagian² tersembunyi seperti pelipat paha, lutut,siku & celah ketiak.
-Mengurangkan tekanan & keletihan.
-Mengekalkan tenaga.
-Menghindarkan bau badan dan peluh berbau.
-Memperbaiki tekstur kulit.
-Mengurangkan dehidrasi.
-Mengembalikan kebersihan kulit daripada kotoran dan sel mati mendap dalam liang pori²
-Mengembalikan warna kulit supaya sekata.
-Menghilangkan warna kulit berbelang.
-Mengembalikan seri kulit kusam akibat peningkatan umur dan pancaran matahari.
-Menjadikan kulit sentiasa lembut dan lembap.
-Menjadikan kulit sentiasa tegang dan tidak berkedut .




Kami formulasikan YARRA BEAUTY SCRUB SOAP khas untuk anda
HANYA MENGGUNAKAN SABUN JER
tak perlu pakai #SKINCARE MAHAL² ATAU KE #SPA dah boleh nampak kesannya yang sama. 
Jimat duit,jimat masa .
Nak dapatkannya ? Berapa nilai sebuku ?


UNtuk info lanjut boleh dapatkannya di :






Tak rugi mencubanya. Berbaloi dengan nilainya ..



P?S: Aku sendiri dah cuba dan jualnya sebab tu le aku pomot hehehehe 


4 Comments

  1. Kulit yang yang cantik memang kena selalu scrub 😃
    .
    Barulah bersih

    ReplyDelete
  2. jemput singgah . kekekeke nk juga komen mcm tu .

    hahah rasa nak cuba .ada KKM tak ?

    ReplyDelete
  3. wah! menarik! boleh cuba nanti ni

    ReplyDelete
  4. ada masalah mesti ada penyelesaian..

    tapi kena usaha...

    boleh cuba sabun ni...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com