Breaking

Friday, November 11, 2016

SABUN SCRUB YARRA

Assalamualaikum wbt ..

Sabun Scrub Yarra .


Prodek terbaru di pasaran . 
Atasi semua masaalah kulit muka & badan .
Sesuai untuk semua peringkat umur .
Bahan² terkandung dalamnya adalah bahan semulajadi tanpa bahan kimia merbahaya .


Siapa ada masalah seperti ini ?
>jerawat
>kulit berminyak
>kulit kering
>jeragat
>gatal-gatal badan
>blackhead/whitehead
>kulit kusam
>warna kulit tidak sekata .
.
Jangan risau ada jalan penyelesaiannya, Sabun Scrub Yarra boleh membantu menyelesaikan masalah anda .
Hanya dengan berscrub 2x sehari,kulit anda akan kembali cantik berseri-2
.
Kebaikan Lulur/Scrub Badan : .
-Menjadikan kulit cantik, halus, gebu dan cerah.
-Menanggalkan sel² mati serta daki pada badan.
-Memutihkan bahagian² tersembunyi seperti pelipat paha, lutut,siku & celah ketiak.
-Mengurangkan tekanan & keletihan.
-Mengekalkan tenaga.
-Menghindarkan bau badan dan peluh berbau.
-Memperbaiki tekstur kulit.
-Mengurangkan dehidrasi.
-Mengembalikan kebersihan kulit daripada kotoran dan sel mati mendap dalam liang pori²
-Mengembalikan warna kulit supaya sekata.
-Menghilangkan warna kulit berbelang.
-Mengembalikan seri kulit kusam akibat peningkatan umur dan pancaran matahari.
-Menjadikan kulit sentiasa lembut dan lembap.
-Menjadikan kulit sentiasa tegang dan tidak berkedut .




Kami formulasikan YARRA BEAUTY SCRUB SOAP khas untuk anda
HANYA MENGGUNAKAN SABUN JER
tak perlu pakai #SKINCARE MAHAL² ATAU KE #SPA dah boleh nampak kesannya yang sama. 
Jimat duit,jimat masa .
Nak dapatkannya ? Berapa nilai sebuku ?


UNtuk info lanjut boleh dapatkannya di :






Tak rugi mencubanya. Berbaloi dengan nilainya ..



P?S: Aku sendiri dah cuba dan jualnya sebab tu le aku pomot hehehehe 


4 comments:

  1. Kulit yang yang cantik memang kena selalu scrub 😃
    .
    Barulah bersih

    ReplyDelete
  2. jemput singgah . kekekeke nk juga komen mcm tu .

    hahah rasa nak cuba .ada KKM tak ?

    ReplyDelete
  3. wah! menarik! boleh cuba nanti ni

    ReplyDelete
  4. ada masalah mesti ada penyelesaian..

    tapi kena usaha...

    boleh cuba sabun ni...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..