Breaking

Sunday, April 15, 2018

NANDO'S PERI-PERI SAUCE IN THE HOUSE

Assalamualaikum wbt..


Semalam Sis ke Jusco Permas, macam biasa beli barang dapur sedikit. 
Dalam pada berbelanja tu, tiba-tiba terpandang satu sudut sos dan ternampak deretan sos Nandos ni. 
Waaa macam-macam jenis sos ada. Biasa kalau ke Nandos tu bukannya apa, sebab kesedapan sosnya, lebih-lebih lagi sos peri-peri pedas tu, betul tak ? .
Jadi Sis apalagi bagitau dengan anak, Emak nak beli sebotol, senang kalau masak ayam panggang bole makan cecah dengan sos ni. Yumss.




Ada dua saiz botolnya, satu saiz besar satu saiz sedang kecil. 
Ada macam-macam jenis sosnya. Pilih je laaa nak mana.
Senangkan nak makan kat rumah sos dah siap sedia macam ni. 




Yang ni memang peberet semua pengemar Nandos kan, termasuk Sis. Sis suka yang ni, dia masam-masam dan rasa pedas. Yang lain pun sedap juga, tapi lebih suka yang ini .
Sapa suka angkat tangan hehehe .

Setakat ni Sis jumpa kat Jusco Permas je, tempat lain Sis tak tau.
Ataupun Sis ke yang baru tau dan nampak ? Hahahahaha .






P/S: Terjumpa juga Mamee Samyang versi Malaysia hehehe, Nanti Sis share ok.



10 comments:

  1. Ada juga terjumpa tapi taklah byk jenis macam ni. Rambang mata nak pilih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Kak @SEriKandi, Lin semalam amik yang memang suka je. Lepas ni nak try lain pula, buat stok hehehe

      Delete
  2. assalamualaikum lin...memag sedap sos ni...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Maa.Kan Maa, sedap bole makan berulang-ulang gitu ..

      Delete
  3. Replies
    1. Kann @Mar, Sis suka yang ni, yang lain tu sikit-sikit je sukanya hehehe

      Delete
  4. wahhh... macam best je. belum pernah cuba lagi ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @Mia, Sis pun baru ternampak, tu yang terus beli, nanti Mia bole cuba beli .

      Delete
  5. adoii terbayang rasa sedap dia tu.. kenny rogers pun dah ada sos ni tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ye ke @Hernee, ingat Nandos aje guna sos ni..memang sedap!

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..