WORDLESS WEDNESDAY - HONG KONG WAFER EGGETTE

9/19/2018 08:34:00 AM

#WordlessWednesday 











P/S: Wafer telur kalau kat Malaysia ni namanya. Sedap dan lembut. Makan dengan eskrem, memanglah tambah sedap. Tak muak. Kat sana jual 68hkd yang ada eskrem tu, kalau kosong aje, 38hkd . Korang mesti cuba kalau ke Hong Kong! Sedap. 
Mahal? Dah datang jauh-jauh, rasa nak makan, ko tutup mata je bayar okay. Bukan selalu :) ..


14 Comments

  1. wow..bestnya weh...cepatlah entry hong kong...kalau dah datang sana,macam rugi pulak kan tak beli..bukan selalu terbang ke hong kong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu amik mood @Rohaida, minggu deoan baru nak update heheheh

      Yee kemana pun, kalau mahai, beli je kalau rasa berbaloi, dh dtg jauh² kan ..

      Delete
  2. Patutlah sweet aje Sis Lin dalam gambar kat HK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha makan memacamm kannn Kak @Seri hehehehe

      Delete
  3. hanya mampu menelan air liur je kat sini.. hehe

    ReplyDelete
  4. Kenyangg weiii ..aku smp x abs makan eheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lee aku makan sampai licin @Retna hahahahah

      Delete
  5. hahahahhah tutup mata je bayo.hahahahhaha....sekali terbagi gelang pandora nayaa woii..hahhahaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ngok ngek ko @Farahain, masa ni belum beli lagi laaa oiii..hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com