LIRIK LAGU ANTA PERMANA - SITI NURHALIZA

10/14/2018 08:35:00 AM

Lirik Lagu Anta Pernama - Siti Nurhaliza
Ciptaan Ezra Kong dan Hael Husaini


VERSE
Bicara minda
dendangan hati
Jiwa dan raga yang melengkapi
Bagaikan~ bagaikan hangat mentari
cinta yang sejati

Jauh di mata dekat di hati
jika dirindu jangan curangi
Ke mana~ ke mana kan terbawa pergi
terduga diuji

PRECHO
Oh bila tersedar semuanya
Sempadan ilusi

CHORUS
Andai bintang kan tak lagi berseri
Janji kasih yang takkan terkhianati
Andai habis nafasku yang terakhir
Masih ku cinta
kerna ku pasti
Kau tiada pengganti


VERSE
Sedangkan lidah tergigit jua
inikan pula cinta manusia
Melayang~ melayang
dibawa pawana
iringi cintamu

PRECHO
Oh bila tersedar semuanya
Sempadan ilusi

CHORUS
Andai bintang kan tak lagi berseri
Janji kasih yang takkan terkhianati
Andai habis nafasku yang terakhir
Masih ku cinta
kerna ku pasti
Kau tiada pengganti

BRIDGE
Biar dikenang budi kasih dan sayang
Biar~ Biarkan cinta anta permana

CHORUS
Andai bintang kan tak lagi berseri
Janji kasih yang takkan terkhianati
Andai habis nafasku yang terakhir
Masih ku cinta
kerna ku pasti
Kau tiada pengganti

Kau tiada pengganti








P/S: Korang tau apa maksud 'Anta Pernama tu? Anta Permana diambil daripada perkataan Melayu Klasik yang membawa maksud 'tidak terkira atau infiniti'. Ia mengisahkah cinta sejati yang tiada bandingannya. *Macam kisah cinta Sis dan Suami la gituu wekk :p ..


8 Comments

  1. lagu ni asyik terngiang kat kepala tau huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, Sis baru nak menghafal-hafal sikit liriknyaa @Shafyqah hehehe

      Delete
  2. paling suka dengan lagu ni..bape kali dah dok ulang² tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn, aku tengah nak menghafal gak ni @Rohaida ...

      Delete
  3. Hai,jom join segmen saya!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/10/segmen-saya-nak-buku-free-by-cuya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai @Cuya...
      InsyaAllah..terima kasih Ya :)

      Delete
  4. perghhhh macam kisahh cinta sis n shubenn kauuu...kerlassss kau jah ! hahahaa...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com