TAMAN TEMA DINOSAUR KINGDOM PUTERI HARBOUR AKAN DI BUKA- DAPATKAN TIKET ANDA SEKARANG!

10/22/2018 07:43:00 PM


TAMAN TEMA DINOSAUR KINGDOM PUTERI HARBOUR AKAN DI BUKA - DAPATKAN TIKET ANDA SEKARANG! | Themeparktu mendapat ilham untuk mewujudkan taman tema berkonsepkan haiwan berkenaan di negara ini yang dinamakan sebagai Dinosaur Kingdom

Apa yang menarik, ia menawarkan enam elemen untuk pengunjung seperti pertunjukan secara langsung, aktiviti interaktif, tunggangan, permainan, makanan dan minuman serta barangan berkaitan dinosaur.
Menerusi pertunjukan secara langsung yang dinamakan Dinosaur Wildpark, korang bakal dibawa menelusuri pengembaran prasejarah yang pastinya tidak ditawarkan di mana-mana taman tema lain. 

Mereka turut mewujudkan 25 Animatronic Dinosaur iaitu patung dinosaur gergasi yang mampu bergerak bagi menambah keseronokan pengunjung taman tema berkenaan. Lebih mengujakan, tayangan mengenai pengembaraan dinasaur juga bakal dipancarkan dari panggung 5 dimensi (5D). 
Bagi mereka yang suka mencabar diri, apa kata cuba permainan Raptor Maze yang ditawarkan disitu.
Dan banyak lagi yang menarik yang akan korang lakukan di sana. 

Jelas sekali Dinosaur Kingdom menawarkan satu pengalaman penuh keriangan dan mencabar untuk korang seisi keluarga dan sukar untuk ditemui di taman tema yang lain.

JOM dapatkan TIKET korang sekarang!!




The dinosaurs are moving into Puteri Harbour, Iskandar Puteri between 18 November 2018 and 1 January 2019.

More exciting games and attractions coming your way!

Attractions included:

- Pterosaur's Nest
- Dinosaur Wildpark Live Show
- Baby Dinosaur Trail
- Raptor's Maze
- 5D Cinema
- Dirt Kart Challenge
- Dino Riders
- Education Hub
- Space Invasion
- Dinosaur Battleground
- Fossil Dive
- Ice Fossil
- Inflatable Dinosaur Island
- Triceratops train
- Racing Dinosaurs



Beli Tiket ONLINE :


Facebook: 

Instagram:

Lokasi Taman Tema: 
Puteri Harbour, Iskandar Puteri

Waktu Operasi Taman Tema:
18th NOV - 1st JAN 2019

Every Monday OFF, except 31 Dec 2018

Sebarang pertanyaan email kepada: 
info@themepaktu.com

Hubungi:
+603-8958 2772






P/S: Sis dah terbayangkan aksi wajah anak saudara Sis Mia dan Danny kalau datang sini, kompk teruja dan gembira! Ayyom pun nak pergi juga!! Jommm beli tiket!! ..


You Might Also Like

14 Comments

  1. thank you sis lin sharing!! nak masuk list terjah JOHOR!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesama Sis @Gee ..roger-roger kalau sampai Johor..

      Delete
  2. best ni sis.. boleh bawak anak-anak cuti sekolah nanti..

    ReplyDelete
  3. wow. menarik ni Lin.
    harga tiket pun ok la. tak mahal.
    mampu la.
    izzat mesti excited bila nampak dinasour.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @Adianiez..harga tiket pun murah dan berbaloi..
      Anak-anak mesti suka juga mak pak hahaha

      Delete
  4. Replies
    1. Ada yang serendah rm16 sahaja @Canon ..

      Delete
  5. Replies
    1. Hahahaha kalau donasour ni bukan kata budak, mak pak budak pun suka @Mar..hehehe

      Delete
  6. best ooo..haritu dekat kl pun dah menarik..haahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, Sis pun teruja ni nak pergi @Nadia...

      Delete
  7. tiberrr terasaa nak masuk pulakk..nak jadikk kanak2 ribena.hahhaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh Jom laaa kita pergi berjemaah @Farahain, saje tengok dan cuci mata kan hahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com