WORDLESS WEDNESDAY - PLASTIK SAMPAH WANGI KEDAI ECO RM2.10

10/24/2018 08:31:00 AM

#WordlessWednesday 











P/S: Tahniah buat pencipta plastik sampah wangi macam ni, jadi wangi sampah dalam tong tu ye hehehe. Harga pun murah, baru rm2.10 jer. Yang bestnya ada macam-macam bau. Sis paling suka bau serai tu, wangi dan segar, juga katanya boleh halau serangga. Nanti kita cuba dan tengok. Dan yang paling kuat bau, yang kopi tu. Makk aii Sis yang penggemar kopi pun jadi tak tahan bau dia. Kalau korang pakai, memang satu dapur bau kopi hahaha. Tak caya? Silalah beli di semua kedai ECO ya. #SisSharing :)


You Might Also Like

20 Comments

  1. haah la.. lupa nak beli hari tu. tak ingat langsung. dah la kedai eco sekarang agak jauh nak pergi. kalau tak, keluar kedai je kiri kanan jinjit beg plastik. tapi bayar tak sampai rm50.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe lepas ni datang ECO beli borong @Mar hahahaha...

      Delete
  2. Kirim sis kirim please.. Hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baiklah @Julia, Sis belikan nanti kesemua baunya yer..hehehe

      Delete
  3. suzie dh pakai memang berkesan..lepas nie memang tiap-tiap bulan masuk list beli barang..😊🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann @Suziana, pakai yang serai tu wangi sokmo baunyaa..boleh hindar dari semut dan lalat ..

      Delete
  4. tak pernah lagi jumpa kat eco.. yg tahu plastik wangi ni kat tesco je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti pi cari yaa @Dilah, ECO murah aje dua henggettt hehehe

      Delete
  5. semerbak ler bauan kat dapur tu..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, lagi-lagi yang kopi tu oii, kuat gile baunya @Rohaida hahaha

      Delete
  6. Dah lama viral psl plastik sampah wangi ni tapi kat eco tmn u asyik takde stok. Sis, kita tak mahulah yg bau kopi, carikan flavor lain eh, eh.. Flavor ko, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe kalau kat ECO tempat kita, banyak Kak @Seri, semua bau ada..nanti kita belikan ya..

      Delete
  7. kenapa kita baru tau..haha..ni yang nak kena cari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha habislah ECO kena serang ni @Nadia hahahaha

      Delete
  8. selama ni beli yang tesco punya je. tapi gayanya lepas ni kena tukar mood beli kat eco sebab yang tesco dua kali ganda harga. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, pakai yang murah aje ler, buat letak sampah je pun kann @SlumberLady hehehe

      Delete
  9. terima kasih sis payung kita perisa strawberi.kah! plastik sampah ade perisa.hahhahahaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha jangan ko rendam pastu buat minum ye @Farahain hahaha

      Delete
  10. wah. sebelum ni ada di tesco.
    tapi aida jrg ke tesco, so tak selalu la ada kat rumah ni.
    yg ni mcm menarik.
    murah. kena cari!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup Tesco pun ada jual @Aida..cuma harga aja berbeza hehehehe

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com