BAYWATCH-Versi Terbaru?


Salam semua...
Wakakah..adeh..adeh..adeh..lin pun x tahan nk gelak golek tgk mamat2 ni pose, mgkin utk special edition Baywatch kot...aduh la,ank sapo la tu weii...keh3.heh3.ha3...
Udah la eh,korang je la tgk,lin dh puas dok belek2 tu,kot2 ada yg lin kenal ke..keh3,nasib x de kena mengena...
:51::43::44:

P/S:Kpd sesiapa yg ingin menyertainye,uji bakat masih berlangsung...ko cr sendri link dia..keh3

4 comments:

  1. waaaah, x leh cakap apa2 lah, speechless

    ReplyDelete
  2. malu kita nak tengok gambar tu la,a2...

    muka memasing tak boleh blah...

    ReplyDelete
  3. hahahah....sdare mare sape lah tu yerk...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..