BAYWATCH-Versi Terbaru?


Salam semua...
Wakakah..adeh..adeh..adeh..lin pun x tahan nk gelak golek tgk mamat2 ni pose, mgkin utk special edition Baywatch kot...aduh la,ank sapo la tu weii...keh3.heh3.ha3...
Udah la eh,korang je la tgk,lin dh puas dok belek2 tu,kot2 ada yg lin kenal ke..keh3,nasib x de kena mengena...
:51::43::44:

P/S:Kpd sesiapa yg ingin menyertainye,uji bakat masih berlangsung...ko cr sendri link dia..keh3

Post a Comment

4 Comments

  1. waaaah, x leh cakap apa2 lah, speechless

    ReplyDelete
  2. malu kita nak tengok gambar tu la,a2...

    muka memasing tak boleh blah...

    ReplyDelete
  3. hahahah....sdare mare sape lah tu yerk...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com