Tuesday, November 18, 2008

Best Blogger dr Intan

Salam semua...
Sempena menanti detik 12mlm dtg nye 32thn ni,ada lak yg last2 pd tarikh 18hb nk dpt Award,kira merangkap present la tu kot...Yg ni dtgnye dr blogger Intan/Shahrul..mmg terharu biru dpt tahu Intan nk bg Award..Tq byk2 ye Intan...Tp ape yg best
nye ek...biase2 aje....
:flower:
Bt Intan,terima kasih byk2 ye,walaupun rumah kita ni dkt tp jarang berjumpa,ye la masing2 sbuk dgn tugas masing2 kan..tp kita faham dn x salah faham sudah cukup memadai kan Intan...tp dgn harapan persahabatan akan kekal berpanjangan ye...
:wink:


P/S:Hr2 penuh bermakna jika ada insan yg masih mengingati detik2 pertemuan....


1 comment:

  1. Sama2 Lin..

    Ya lah, w'pun rumah kite dekat sgt..bbrp tapak je dah sampai..Tapi, jarang bersua..

    Terima kasih kerana memahami situasi Intan yang sentiasa bz dgn anak2 lelaki yg sedang membesar & lasak2 belaka..

    Ada masa, kite dating ehh..hehe

    Oh ya, Happy birthday. Moga Lin sentiasa dilimpahi Rahmat&Keberkatan. Semoga sentiasa sihat&ceria di samping suami&anak2 tersayang..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..