Kenduri Kendara-Khatam Khatan

Salam semua...
Dok penat,letih,lepak..tp kena gak la bngun pg2 td,uruskan sarapan,on9 jap skodeng2 blog...pastu kul 10am Lin dh trus kluar gi kenduri uma kwn,Midah...hrni ank dia khatam dn doa selamat ank dia bru lps berkhatan...mmg meriah,besaran juga tu...mknnye pun fuhhh sedap2 tu..tghri mmg waktu mkn lor...tp kena ingt tgh berdiet ni....keh3..so abs majlis,Lin pun blk trus lepak tertido sat td...bngun je,tu yg uruskan bibik Lin tu...aduh,hr2 yg meletihkan...
:snow28:

P/S:Bermula esk..jd la aku surirumah yg dok merangkap bibik semula...adeh2...

5 comments:

  1. meriah tul. mcm kenduri kawen lak. keke

    ReplyDelete
  2. wah majlis besar-besaran ek sis......pas ni sis dah tak payah diet lagi, buat keja umah jer dah leh kurus, hehe.........

    ReplyDelete
  3. wah...meriah btul tgk kenduri khatam n khatan..
    siap ada pelamin..

    ReplyDelete
  4. wah meriah giler... teringat plak mase zaman
    aku kekanak dulu..
    banyak orang bagi duet... mihahahahah

    ReplyDelete
  5. Majlis khatan macam Raja Sehari. Perghhh..!! Jeles r macam nie, saya dulu khatan takde buat pape majlis pun..

    :D

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..