Sape nk beli buku??

Salam semua...
'Surat khabar lama''surat khabar lama'...keh3..ha tu la dia buku2 yg Lin dok kejekan xtvt mengemas di hr minggu smlm,semua tu buku2 yg dh 2thn dulu punye campur dgn yg thn ni punye..itupun ada lg yg belum sempat semak2 lg,mana yg pakai,mana yg x pakai..byk sangt dh tu...separuh lg simpan,nk bg kt ank2 sedara,boleh gak dia buat buku xtvt yg ada tu,bukannye abs guna...tu belum lg majalah2 mak dan bapak nye lg...penuh almari kt ats..nk buang sayang,jd ank2 lin kate jual je mak kt surat khabar lama tu,dpt sikit duit tu bt beli aiskrim....keh3
:reading:

P/S:Kepada tauke2 kedai buku lama,klu nk bt koleksi,silalah contact Lin ye...keh3

2 comments:

  1. hahaha, sis my house ni pun dah jadi kedai buku-buku terpakai :)

    ReplyDelete
  2. Askum Lin, Lawak yang menggelikan hati tapi ada pengajaran tu! Opah cadangkan kalau tak tau nak cari jalan dalam Bahasa Arab gunakan ayat Ihdinassiratalmustaqim. Telah digunakan oleh jemaah haji yang tersesat kat Mekah semasa mengerjakan ibadat haji.-semak makna surah Alfatihah Ayat6

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..