Monday, November 24, 2008

Sebelum dan Selepas!!!

Salam semua...
Makan2 mari makan...cepat atau lambat dtg pun dh abis dah...keh3..Pau tu mmg sedap!yum3x...Kerabu tu ntah la,tekak Lin sedap je,tp klu nk tau tnye Intan,td Lin hntr uma dia sikit...keh3
:minimo_11:

P/S:Esok buah belimbing lak nk bt rojak...keh3,nk join mkn?boleh,jom la...

4 comments:

  1. makan itu nikmat yg tak terperi.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. Salam Lin..mmg sedap kerabu Lin tu..intan ratah mcm tu je..hehe.. alamak, nak buat rojak ke? nyam,nyam.. ;)

    ReplyDelete
  3. sedap nampaknye kerabu kak lin..pandainyerr...makan kenduri baru ni takder org jamu kerabu...nape ek..sedapnye pau tu..favourite tu..

    ReplyDelete
  4. Salam, terima kasih kerana sudi ke Blog Kak ifa ya. Sesekali masuk Blog rakan2 mcm ni best juga tengok cara hidup dan kisah hidup org lain

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..