Sunday, November 09, 2008

Serba serbi purple..I like!

Salan semua....
"Selamat Pengantin Baru"..Muhd Razif&Suzana...
Hrni lin sekeluarga ke majlis perkahwinan ank kwn lama lin Saripah,mereka ni keluarga bollywood,keh3..muslim maksudnye..tgk la tu hensem kan pengantin lelaki nye tu,mcm Ajay Devgan...heh3..so smpai sana mmg surprise bt lin sbb dr jauh dh nmpk color purple,serba serbi semua purple,I like!...
:laugh:
Oleh kerana majlis persandingan rumah perempuan semalam,jd majlis hrni hanya menyambut menantu je,dlm pukul 2pm kedengaran paluan kompang,pengantin di arak masuk balai utk makan beradap..mmg sepadan,bagai pinang di belah dua..so Cik Lin doakan semoga panjang jodoh kekal berpanjangan hgga ke akhir hayat..AMIN.
:pompom:


P/S:Kak Saripah ni dr agama India masuk Islam,so bru 1st time meraikan majlis ank sulung nye ni mengikut adat melayu,so byk kekurangan tp semuanya berjalan lancar...

6 comments:

  1. ehemmmmm.. bile la tibe hari bersejarah dir plak ek.. sis sponser kan bju ngan make up?? hehe

    ReplyDelete
  2. amboi amboi dir. nak suh sis sponsor yerk.
    keke. deki neh.........!!
    lin!!! turn an nanti camne? x mo sponsor x per.
    tapi kena turun kb. kekke.......

    "kpd pgantin, slamat pgantin br, smoga bkekalan dgn bahgiernyer............

    * komen2 ni amik berkat jgk ni. keke

    ReplyDelete
  3. noice colour, your favourite kan sis, since bollywood family, makanan ala-ala bolywood jugak ker sis :)

    ReplyDelete
  4. nice arr gambar tuh, sweet couple by the way.. nanti cakap congrats kat derang erk..

    ReplyDelete
  5. pheuwww!!! shanteq-shanteqnya pepel tu...
    semoga pasangan pengantin itu berbahagia hingga ke akhir hayat mereka.
    p/s:ni rasa nak kawen ni hikhik
    ;p ;p

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..