Singapura dan Mutiara

11/26/2008 06:09:00 PM

-Gambar snap masuk ke singapura.
-Jln sorg2 je hrni,tu yg x de mood nk tgk2 brg.
-Masih x de rezki nk jumpa Muralle(Mar),x pe lain hr kita jumpa,Mar bz td.
-Blk jln jem,lupa bwk roti..keh3

-Blk dr singapura sggh Mutiara Motors.
-Ada ape? Biarlah rahsia..
-Tunggguuuu..
-Tp bkn utk Lin..utk semua..

P/S:Hari yg meletihkan..aduh...kaki kejang!!!!
:what:

You Might Also Like

10 Comments

  1. Ish3 nape la tk ajak tera... bestnye jln2 singapore, obersea tu tera blum penah smpai... huhu katak bwh tmpurung btl tera ni

    ReplyDelete
  2. la...sis jalan sorang2 ke?nape tak ajak.kih3
    O..singgah mutiara motor eh..ni msti mau angkat kereta..

    ReplyDelete
  3. Nanti sri dtg kena bawa g Singapore...nak jumpa mamajambu....hehe

    ReplyDelete
  4. huhu... tak pernah gi singapura lagi...

    ReplyDelete
  5. mesti gi posing ngn artis jun tu kan.. :)

    ReplyDelete
  6. ala singgah urus perkhemahan MSJbox yer...

    ReplyDelete
  7. alamak anty lin...windu lar kat kete ijau atas mutiara motor tuh..kalo dok kat beranda mesti nampak coz da dekat sangat ngan kampung lily..hihihi

    ReplyDelete
  8. kaki kejang?? kalau bukan untuk kak lin untuk sape.. takkan bini i kot?? he he he

    ReplyDelete
  9. lum ader jodoh nak jumpa lah sis, asyik dok bz kat office :)

    ReplyDelete
  10. lin nak beli porshe ka ?

    aritu g k.l ... ingat nak g singapore..tapi alangkah carelessnya lupa lak bawak passpottt..haihhh.

    keta masuk singapore kena berapa kupang lin?explain sket ... tak pernah jejak lagi sana...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com