Wednesday, December 17, 2008

Jalan-jalan cari makan...




Salam semua...
Yehaaa....best woo jenjalan td,dr tghri kul 12pm td Lin kuar gi Stulang laut,Zon Bebas Cukai,gi hntr kwn ke Terminal Feri mau ke Tanjung Pinang dn Batam..saje jer dok ikut nk melilau sat..keh3,sesudah itu dok jln la kt dlm tu,posing sana,posing sini,keh3,tgh meriah dgn deco Krismas..dh sampai sana apalagi giler membeli coklat je le Lin,pilih sana,pilih sini,mcm2 ada...dr sana blk je trus ke Restoran Hj Wahid tu,kan dh dekat je tu,rugi x sggh woo..mkn 2pggan sehh..keh3...dh kembong perut ku ini...jap ye mau sapu minyak panas sat..keh3
:snow37:

P/S:Dah dpt hadiah utk camping tu...ape dia?biarlah rahsia...keh3

4 comments:

  1. wah...rindu lak ngan kenangn kt d zone JB..thn lepas bln 12 amik pakej 3H2M nginap kat d zone...byk li coklat..baju2..beg...nanti nak dtg g...hehehe

    ReplyDelete
  2. salam sis lin..lame sguh tk singgah umah sis ni..baru blk dr bertapa la katakan..hehehe..sbnrnye bende ni la yg tiha nk tanye sgt2..psl pulau batam..org kata spa kt situ sgt murah,btol ke..cantik ke tempat tu?

    ReplyDelete
  3. lama tak gi sana...umah sepupu dekat2 ngan situ..tak la dekat, stgh jam jgk la pejalanan

    ReplyDelete
  4. salam..ade salji kat sini..huahh..huahh..huahh..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..