18sx-Dia buat 'keje' pulak!

2/17/2009 11:44:00 PM


Salam semua...
Opss..sori sori..nak cerita sikit...keh3, adik2 tutup telinga yer,keh3..ntah apa kena dgn kucing Lin tu, meow meow je dari semalam, sakit telinga di buatnye, tapi dh 2 hari ni ada seekor kucing hitam betina datang, Lin bagi la dia makan, so dh 2 hari ni dia dok lepak kt rumah ni, mula2 semalam, dia takut dengan kucing Lin tu 'Colat' tp hari, bukan main lagi dia dok meleser2 dengan Colat tu..
So malam ni tadi, sebelum Lin nak keluar tu, Lin perasan dia 2 ekor tu dok senyap je, risau gak, mana lak dia pergi, sekali Lin kluar dari bilik, alamak!!! Colat!!! ko dok rogol anak dara orang tu!!! alahai nasib baik anak2 Lin semua dalam bilik, kalau x, mau nak jawab ape ek??..
Kurang asam betul tau 2ekor tu, tp sempat gak Lin snap gambo derang, pastu belum abs derang bt keje, Lin halau kluar,keh3..mesti si Colat dok frust tertonggeng...wakakakah...


P/S:Bukan main lagi si Hitam tu, mula2 malu, tapi mau...Sheiro meh la sini..he3x.

You Might Also Like

12 Comments

  1. sis lin,
    lucahnye n3, muahaha!!!
    musim mengawan tu...biokanlah...kucen pun ada perasaan gak macam kite2 ni ha...kikikikkkkk

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu kucing ida pon suke tul la depan org gak nk wat pojek buat anak ni... siap la nyondol ape yg ade.. konon2 nk tarik perhatian la tu.. hahahah

    ReplyDelete
  3. woiiii!! berdosa tayang adegan mengawan kat blog woiiii !! terlalu sensetif bagi kaum2 kucing keh3

    ReplyDelete
  4. Rafizah Nordin:Muahaha sesekali la bt en3 tu,betul la musim mengawan sudah mai nih...keh3

    ReplyDelete
  5. Aku-Ida:Keh3,a'ah betul kan,sampai 4 tempat beralih nk bt keje,Sis halau lg dia bt,saje nk menunjuk...he3x

    ReplyDelete
  6. Ct Delima:Kucing pun nk masuk blog tu,sekali sekala femes,lg la bt keje tu,cepat le tu terkenal..wakakakah

    ReplyDelete
  7. uikss...untuk tatapan 18sx sahaja..hehehe...biasa le sis..lumrah alam..

    ReplyDelete
  8. Qaseh:Keh3..bt gimik je tuh Qaseh,hahaha..mmg dh kebiasaan,musim mengawan dh tiba..

    ReplyDelete
  9. perghh colat ni menebuk pulak kat sini eh.. eh salah.. menyebuk plak. he he

    ReplyDelete
  10. Kasawari:Muhahaha,eleh dia tu yg menebuk dn menyebuk..ye la Hitam tu dh hr2 dtg bertandang,miang jgk tuh...keh3

    ReplyDelete
  11. opppppppppppppssss
    budak bawah umur tak leh nengok
    ehehehehhee

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  12. apa la nak jadi dengan kucing-kucing zaman sekarng ni. :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com