Air x de!! Makan luar aje!

2/13/2009 10:05:00 PM



Salam semua...
Menciii!!! X de karen la, x de air la, nape la sejak2 ni kt Bukit Indah x de air ni, tp x de la terus menerus cam kt Sedenak tu, jgn mare Mat..keh3, dek kerana x de air td dr pg sampai ke tghri, jd nye x masak la kt uma tu, lepas je hntr Yana dan Amat Sekolah tu, Lin dgn Naz gi jalan2 cari makan kt Jusco Bukit Indah tu, lgpun si Naz nk cari barang dia, sekali jalan je la...
Nak makan ape ek? pusing punya pusing, akhirnye kita makan kt *******...keh3, bkn nye ape, takut jd isu sensitif...heheh3, ok2 x moh cite lagi, jom makan, dr pagi sampai ke td tu tau, baru nak makan, kalau x kurus jugak x tau la...muhahaha.


P/S: Sekali buang **** apa yang patut kt Jusco..wakakah.

7 Comments

  1. Aduss.. ni kena pakai perfume lebih sikit nih.. klau tak haruuuu...

    ReplyDelete
  2. sekarang kat jb ni tak tau apa masalha dia sis..

    masa umah aie bt kenduri arwah pon haru biru dibuatnya takde air..

    ReplyDelete
  3. Ciutnazz:Keh3..ishh itu mcm tau2 aje yer,wangi sdh semestinye,walaupun x mandi..keh3.

    ReplyDelete
  4. Aie bahri:A'ah kan,nape ek,klu lmbt bayar sikit,bkn main lg dia nk potong,tp klu x de air,x de ape2 lak respon dia kan...

    ReplyDelete
  5. waa ade hikmah jugak xde air neh bley mkn luar slalu... ehehehe =P

    ReplyDelete
  6. Waaaaa.... sabar
    Cobaan.... Umah saya pun semalam takde air nak ngangkut... adoi tingkat 4... Nasib baik kjap je....

    ReplyDelete
  7. dtg kulai jer.. he he..

    ada air takder air.. makan luar jer ek.. he he

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com