Kak CT o Kak CT...

2/02/2009 08:51:00 PM







Salam semua...
Sebelum sampai K.L lg mmg semua dh rancang plan nk terjah ke rumah Ct dan Cm kita tuh..so sampai uma Ret trus lepak2 sat,mandi2,pastu terus kluar menuju ke rumah Ct,sebelum tu nk amik Sodep dulu,wah ank2 excited nk jumpa Sodep bt kali ke-2...keh3, jauh jugak perjalanan ke rumah Ct nih,sampai sana apalagi posing maut dulu,nasib x runtuh pagar tuh..keh3,tuan rumah dh sedia menunggu ketibaan kami,mmg gembira sngt2 mlm tu,skjp tu Shai sampai dgn kuda nye,apalagi riuh serumah,sampai bergegar dh dinding tu kan Cm..keh3,dlm dok borak2, Dilla dan ank2 pun sampai,hah bertambah meriah lg dgn kehadiran Iman tu..dh semakin pandai berceloteh dia, tggu Jun dtg,tp Jun mgkin dia lmbt sikit sampai,tggu Carneyz blk keje dulu,so apalagi kita makan dulu,menu hrni Ct masak Mee Hailam,Kek Buah,agar2 buah dan Mee Hoon..ermm sedap2 semua sajian mlm tuh...sedang tgh kita mkn Jun dn Carneyz pun sampai,serang je la..sampai semua kekenyangan terboroi dh..keh3..

Sesi bergambar dn bercerita pun bermula,mcm2 hal dan mcm2 crita la yg kluar,gelak x ingat jam dh,keh3..semua dh lepak kekeyangan dn mengantuk apalagi semua beransur pulang,terima kasih Ct dn Cm juga ank2,sudi melayan karenah kitaorg,harap2 jgn serik dgn kedatangan Lin dan kwn2 semua..blk dr rumah Ct dn Cm tu,Ret bwk Lin semua sggh ke Danau Kota,dekat je dgn uma Ct tu,mmg ramai org kt sana,dok cuci2 mata je,tp ada juga la yg di beli...keh3,dh penat berjalan,kita semua blk rumah dlm kul 1am lebih,waduh lepak betul,blk je terus tido,sekatil dgn Ret lagi tu...ntah la sapa yg tido dulu,sapa yg tido bunyi tu..muahahaha..

:flower:


P/S:Esoknye nk kena bangun pg..nak naik K.L Tower...hoye,hoye...

8 Comments

  1. Wah jalan-jalan kl... siap pi uptown danau kota tu... hehe...

    syok brabis sis lin ni,...

    ReplyDelete
  2. wah wah wah..ni betul sakan punyer jalan.

    sekali sekala ye tak? kena la jalan sakan baru puas kan.

    next time leh jumpe kot gi kl lagi ye.

    chemot

    ReplyDelete
  3. Splitzbz:Yehaa mmg sronok sngt2 hrtu..tp x la berabis,ada budget gak...keh3

    ReplyDelete
  4. Chemot:Ye Chemot,jln2 cari makan tu,ye la nnti lain kali leh la kita jumpa lak ek..

    ReplyDelete
  5. dEAR Lin,
    wahhh..sempoiii tuiiiiiiii u all!!!
    YG pnting ENJOYYYYYYY!!!

    ReplyDelete
  6. jelesnya... takper lah.. lain kali leh joint sesi terjah menerjah ni.. he he..
    tu apa hal sodep nak panjat pagar ker tu.. ?

    ReplyDelete
  7. Ila:Sempoii...dok abs posing sakan Ila...

    ReplyDelete
  8. Kasawari:Ala x pe,nnti kita pi serang K.L sama yer...itu saja bt pose maut kt pagar tu..keh3

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com