Breaking

Monday, February 09, 2009

Laksa Johor Linn..





Salam semua...
Blurpp..he3, kenyang nye la hrni, cmne la nk diet ni adehhh, lps je blk dr uma Kasawari tu, kita org terus gerak ke rumah Linn yg terletak di Kangkar Pulai, Linn ni baru pindah rumah, dulu dia dduk Kota Tinggi, tp bekerja di Taman Perling, dekat je dgn uma Lin, tp x prnah lg Lin jumpa dgn dia,keh3..x susah jgk nk cari rumah dia, sampai je sana suami dia yg sambut kitaorg semua, Linn kt dlm bz di dapur, rupanye dia siap masak Laksa Johor tu,keh3..baru mkn smlm, he3...yg ank dia Shahirah, tido lak, kita duduk sat kenal2, borak2, sambil tnye rumah baru dia tu,besar jgk ruang rumah nye, ada 4 bilik, tp Linn tggl ber3 je, mgkin bising agknye, jd si kecik tu sampai bngun lak dh,mula la meragam nk berdukung, suami Linn la yg siapkn hidangan, keh3...

Bila di jemput makan, ha apalagi terus ke meja la kita, keh3..mkn jgn x mkn,heh3...fuyoo power jgk Laksa Johor Linn nih, leh lawan Lin nye ni, keh3..abis mkn kita dok sembang2 lagi,yg Linda sibuk melayan si kecik Shahirah menulis dan mewarna, la cute nye dia kan, sambil tu Linn bz di dapur menggoreng kropok lekur, dan bt air kopi, wah bikin hilang mengantuk semua, keh3...biase le, perut dh kenyang, mula la mengantuk mato tu, lebih2 lagi si Kasawari dgn Linda tu, keh3...dok menguap je dia...:p

Oleh kerana semua dh keletihan kekenyangan, so kita pun berangkat balik la, terima kasih Linn ats layanan dan sajian yg di sediakan, siap bwk blk bekal Laksa lagi tu, mmg rabak sehhh...keh3..



P/S:Linn org nye pemalu, pendiam, rasenye mulut tetamu lebih kuat dr mulut tuan rumah..wakakakah..

14 comments:

  1. kunjungan sore sis....
    kemana aja niy...

    ReplyDelete
  2. wah cepat dia sudah hapdet ni.. ermmm Kak Linn tu pemalu sket.. he he.. dalam mesej box jer dia borak2.. he he..

    silap fakta tu.. dulu Kak Linn tu dok kat taman area situ gak.. dia sewa kat situ.. Kak Linn ni asal org kota tinggi.. cewahhh..

    mmg mengantuk bila pekena laksa johor tu.. nasib baik dihulurkan kopi.. pergghh tak ngantuk ler..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki tu... jalan2 sambil dapat makan. :D

    ReplyDelete
  4. 'Li':TQ..smlm berkunjung ke rumah teman2...apa kabar?

    ReplyDelete
  5. Kasawari:Lin,Linn dn Linda..keh3
    O ye ker..x pe la,silap sikit aje tuh..hehe3
    Ye la nasib baik ada kopi,klu x,abg Lin pun lelap jgk tuh...

    ReplyDelete
  6. Tpk Nabe:Ye la Tok,rezki kan,tp kadang2 tu segan jgk la d bt nye..keh3

    ReplyDelete
  7. Amboii...Kasawari, siap betulkn lagi, ingt gak dia... hehe...betul tu sis ape yg kasawari bgtau tu, xpe sis kita baru kenal, dimaafkan...hehe..tp serius la sis, sy ni mmg pemalu n pendiam orgnya..tp...kalau dh lama kenal,byk ckp gak saya ni, hehe

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. tekak cemut ni xleh terima la laksa johor sis..tatau nape...

    ReplyDelete
  10. sbb aritu ade mkn kat umah membe..tp tatau la mebi xreti mkn..xreti tarok bahan2 die tuhhhh

    ReplyDelete
  11. Linn21098:Maaf la silap statement...mmg betul tu,pemalu bebenar ler...

    ReplyDelete
  12. Cemut:Lor ruginye x dpt mkn tu,mgkin x biase tu ot...bahan2 tu mmg kena taruk,lg2 sambal belacan tu bg lebih sikit,bru power!!

    ReplyDelete
  13. wah ada laksa johor ala lin ke???
    oh masviona mmg penggemar laksa johor...mv like...nak rasa sket leh tak?

    ReplyDelete
  14. Masviona:Keh3..itu Laksa Johor Linn lain la Mas,klu Lin nye lain,nk respi eh,nnti Lin bg yer...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..