Wednesday, March 11, 2009

Kain Batik kemban?




Salam semua...
Muahahaha...kemban? sape? bukan la, tu tajuk je kain batik kemban le,keh3..Sebenarnye kain tu hadiah dr seorang adik kepada kakaknye, iaitu adik ku Shai...hehehe..ayat skema ke tu?ermmm.
Biar ape depa nk ckp tp kain batik tu akan ku pakai waktu mandi, bkn le sebelum ni dok mandi *****, tp kali ni sbb kain tu color purple, tu yg dok teruja je tu...
Ape2 pun "terima kasih ye Shai, walaupun dtg dr jauh, tp hadiah ikhlas dr Shai akan Sis gunakan sebaik mungkin..."


P/S: Tak terfikir lak kepala otak ni nak beli kain batik purple,rupenye org nk bg..hehehe..



8 comments:

  1. haa..kena kumpul kain batik ler pas ni hehehe

    ReplyDelete
  2. kat sini panggil kain sarung batik noi pakai pas bsalin jerrr tu pun x pandai pakai hentam jerrr...

    ReplyDelete
  3. wah seronok la tu dapat kain batik purple...

    kalau dah giler purple tu tak leh nak buat macam mana... :D

    ReplyDelete
  4. Ct Delima:Kumpul jgn x kumpul,lg2 plk color purple..hehehe

    ReplyDelete
  5. Noey-Rania:Lor x tau pakai?ishh kena belajar tu,tp pakai tali pinggang ok jgk kot..keh3

    ReplyDelete
  6. Shayz:Mesti le seronok,x kira ape,janji purple,muahaha.

    ReplyDelete
  7. salam singgah... kite add link tau... bila senang mai la singgah kita punya...: nurulsharul.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nurul:Salam kenalan jgk,TQ Nurul,nnti Sis sggh blog nurul ok...nape x tggl kn pesan kt msjbox td.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..