MsjBox@Melaka-8











Salam semua...

A-Famosa dalam kenangan.

-'Kami' teruskan xtvt menuju ke puncak A-Famosa..cewah!!
-Dekat je, jalan kaki je dr Dataran Pahlawan tu.
- Ermm apalagi kalau dh jumpa tempat2 menarik, snap sana snap sini, dh x pandang kiri kanan dh..keh3x.
-Menunggu yg lain2 belum sampai so 'kami' naik atas la, waduh semput beb! kan Ct? tinggi tu, alahai lemah lutut semua.
-Tiba di atas tu, pemandangan mmg cntik sngat2, kt ats tu pun macam2 ada cenderahati yg di jual, cuma harga sikit mahal.
-Masing2 dh x larat, berpeluh sana sini mengalir kt badan.
-Dapat call, Jun n the gang pun dh sampai di Dataran Pahlawan, so kitaorang terus turun la. laju lak nk turun x semput..keh3x
*Yana dpt lg hadiah lagi dan lagi dan lagi..jelezzz

P/S: Itu bru tangga A-Famosa, belum Tangga Batu Caves..mihahaha


3 comments:

  1. kalau nak cepat trun tangge tu, sis golek je kat tangge tu.. wahahaha.. cam hindustan!! erkkk.. tringat plak dulu 1st time dating ngan fara kat dataran pahlawan..

    ReplyDelete
  2. amboi over lin cium sape tuu..?? :p

    ReplyDelete
  3. memang patriotik tu.. ermmm siap cium2 lagi TAR .. ermm.. dah semput ker naik tangga a famosa.. ha ha ha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..