Aksi Terlampau & Spontan!


Salam semua...
Mari kita lihat, siapa yg kena!!!!
*thankx to Shai coz bg hadiah baju utk Lin dn Ret ni, We like!!*

1.'Alamak Ret, awat kita dok pandang atas tu Ret'..
2.'Ishh ko x nmpak ke, mamat encem mana tu dok pandang2 dr hutan'..keh3x..



3.Eh kenapa lain mcm je bau kt sini ni...adehhh..
4.O ptut le, tp kaki sapa tu yg x de jari tu,ucukkk!..hehehe.



5.Kate org ni pokok langsuir, mana langsuir nye ek,nk tgk lawa ke x..keh3x.
6.Tolong2..aku di buang negeri ni..sbb kacau ank dara orang...hahaha..




7.Itu Superman ke Patung Sawah tu...ada bau x?
8.Lama dh tggu ni,mana la ko Duyung x timbul2...



9.Fewittt seksii woo..ini baikk punye beb!!..keh3x.
10.Ha yg ni aksi pelik sikit,dok turun tgga tertonggeng..apa kes ni..buang angin ke ape tu?..



P/S:Tiada kaitan dgn yg hidup & mati, hanya yg hidup saje yg mengerti..keh3x...


9 comments:

  1. Nampak seronok aje... bercuti kat mana tu...?

    ReplyDelete
  2. pewot saper tu seksi.. perghh naper tak lawan pewot kasawari.. ha ha..

    bro.. pasni kena exercise sket bro.. kita tengok before and after.. lin ni perut org dia amik ek.. tak leh percaya ni

    ReplyDelete
  3. sape nya perut yang membusung tu wkahkahkah... tu bunting anak ker... bunting kerbau hahahahaha

    ReplyDelete
  4. best relax kat tempat camnih... wahh...nakal prot tu ye...

    ReplyDelete
  5. Happening nya...terutama yg gambar perut tu. siapa punya ye? Bukan man belon punya kan sis?

    ReplyDelete
  6. askum...
    salam perkenalan dari ira…
    leh le jadi rakan maya lepas nie kan
    nanti view blogged saya lak yea...
    www.ira82.blogspot.com

    daa...
    askum..

    ReplyDelete
  7. perghhh... sume gamba sexy back jer nih... shai nampak cam hindustan tgh dok buat filem kat utan mesia jer tuh.. hehe.. xpa shai.. layannn...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..