Batik An-Exclusive.



Salam semua...
Ehemmmm..cantik x? mmg exclusive kan? teruja betul td bila Poslaju sampai terus nk bukak nk tengok kain batik ela yg Lin beli kt An-Exclusive tu, rasenye semua dh tau dh sapa An tu kan?..kalau sapa yg belum lg tau atau nak try membeli & soping, klik sini....mmg di jamin!
Kali ni Lin cuba beli kain batik lukis ni dr An, sebab harga dia mmg jauh beza dgn harga di pasaran, mmg puashati...yg penting purple, I like!!!.
Ada idea x nk jahit fesyen ape ek cantik? ermmmm..
*ada 1 lg baju tu,purple jgk.hehehe


P/S:Rasenye sempat x jahit ek? nk pakai mggu depan 18hb tu...hehehe.


10 comments:

  1. selalu nya kain macam ni memang sesuai buat baju kurung jer lain..cantik kena kat badan.ct pun suka tgk bunga dia, cantik.berapa harga dia lin?

    ReplyDelete
  2. wah cantik la corak yang kak lin pilih... memang pandai memilih nih...

    ReplyDelete
  3. hye lin. trima kaseh wt special entry ni. keke ;)

    mcm biasa la, pasti an harap lin bpuas hati. keke.

    to kak ct : cuma rm 158 include delivery.. sgt murah :)

    ReplyDelete
  4. hamvoi..hamvoiiii..chantekk nyer..color purple memang cunnn....

    memang sgt exlusive kak lagik xclusive kalu ko banjer haku kain cenggitu..huhuuu

    ReplyDelete
  5. Memang xclusive....weyyy tu pesal pusing ala2 "Inul"....ahaks, pingsan en sabar!!!!....

    ReplyDelete
  6. Fuiyooo.. Lawalah Kak.. Slim River.. Ehehe..

    ReplyDelete
  7. wa wa wa purple..!! me loike... ehehehe =P

    ReplyDelete
  8. memang exclusive ler lin.. ermm kalau dapat tiket ABPBH tu.. leh jalan kat red karpet.. peewwittt... isteri saper ler tu.. he he

    ReplyDelete
  9. akak nak buat baju apa ngan kain tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..