Poco-poco jd Pocong?

4/04/2009 10:09:00 PM






Salam semua...
Aduhh berpeluh2 ni x hilang lg, ada bau x?wakakakah...td Lin ajak abg gi Jusco nak beli lipstik, kluar la td bertiga je, Naz dgn Yana x ikut, tp abg nk makan dulu, so gi la kt Bestmart yg selalu Lin bwk Shai tu makan nasi ayam penyet, skli sampai tgk ramai nye owang, rupanye ada karaoke dgn tarian poco-poco, hoye3x...
So makan dulu bg semangat tu naik,hahaha...abg dok gelak je td, mana x nye ramai yg auwwww...hahahaha.
Dh jd kebiasaan le mana gi x lengkap klu x bergambar walaupun muka dh mcm pocong! aduhh mmg lawak sgguh, nasib x ketawa smpai terkencing, tp kan abg x bg amik gambar derang2 tu, takut derang marah, naya je kan...nape ek?ermmm
Huh! last2 frust x jd gi Jusco,esok aje la, bdn dh bau dh ni,hahaha.


P/S: Baru hrni gi makan malam kt sini, best!! lain kali leh bwk kwn2 lepak sini lak, hehehe.


7 Comments

  1. banyak ke pocong aww aww kat tempat tu lin...? seb baik lin tak ikut jadi pocong...tapi masuk sini tadi memang ada terasa bau ketiak...auwww.

    ReplyDelete
  2. BD:Mmg auww semua nye..lawak tgk gelagat derang tu..aduhh,do pangang jeling kita semcm je td...hahahha

    ReplyDelete
  3. haha kebetulan la tadi ada gak ternampak sorang kat sini..pakaian punya la seksi..jln pun lain macam je..sume org tgk dia ..tapi dia cam bangga la plak hihi

    ReplyDelete
  4. Wah.. Sambil Makan Leh Karaoke.. Memang Best..

    P/S:Tapi Bila Ada Orang Suara Tak Sedap, Muntah Masa Makan.. Hahaha..


    Pujangga Asmara

    ReplyDelete
  5. wah.. mcm ni nak ajak linda gi tengok ar.. auwww!!

    ReplyDelete
  6. best wat poco-poco kalau tahu step...

    cheq suke...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com