Harini Kari La Pulak..he3x

5/04/2009 08:28:00 PM


Salam semua...
Ingat lg dgn ikan muncung panjang tu? Ha hrni dh kena pancung itu muncung, dh kena lebur masak kari asam..ingat kan nk masukkn terung pipit, last2 dok layan baju kt mesin, kacau punya kacau, lupa nak masukkn terung, ikan dh layu, jd kosong je le, maaf ye kanda..hahahahaha...
Baru tau ni, nama ikan tu Ikan Barrcuda@Baracuda..gitu le, org melayu kg panggil ikan kacang, janji ada muncung,keh3x...halus, lembut, lemak isinye, skli masak je dpt sampai 7keping, panjang giler tu ikan tu, manyak seksa nk tetak itu muncung, nasib Lin x ngandung kan...ishhh selisih malaikat 44 kan....
Anak2 Lin ni pelik sikit sbb dh tgk yg asalnye, so derang x nk mkn pulak jdnye...hahaha..nmpak gaya Lin dgn hubby je la yg dok sental itu ikan, jd satu keje lak kena masak lauk lain utk anak2 td..huh! pelik sgguh..



P/S: Nasib le ikan tu, walaupun panjang gitu, kalau belut ke, mau larik x cukup kaki Lin....muahahaha

10 Comments

  1. Jimat belanja buat beli lauk tiga empat hari ni.

    ReplyDelete
  2. wah sedap ni.. ermm macam ni che mat gebu leh datang training kat bukit indah.. he he..

    ReplyDelete
  3. kari sepinggan pls.. tapi kari mau lebih, ikan tak mau langsung yer kehkeh..

    ReplyDelete
  4. tamatlah riwayat si ikan dinasor...huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. salam sis..
    sedapnya..nak sikit..

    ReplyDelete
  6. mak aiiiiiiiiiiii terliur dengan kari ikan segar dari laut tu :p

    ReplyDelete
  7. bila nak hapdet ni.. he he..

    ReplyDelete
  8. kari ni cm lain je dari kari penang??

    ReplyDelete
  9. a'ahhh ler kak biler nak hupdate citer baru nihh..rasernyer dah dua ari kak tak hupdate...akak tak sihat ker...take care yer kak...

    still keep n touch yer kak..salam sayang..n hv a nice day..!!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com