Bubur Kacang Durian...


Salam semua...
Ngencesss x? muahahaha, mari marik makan ini bubur kacang durian...
Sila sila, jgn segan, mari makan bubur kacang, sila la bersila panggung sambil tgk panggung, tp jgn sampai tercangkung2 yek...
Masih berasap, masih panazz lg, pulak tu sini hujan, lg le selera tu nk mkn dtg kan, ada lebih td, Lin masukkn le lebih duriannye, dh byk durian dr kacangnye,hahahaha lor kata bubur kacang durian kan, kasi balance ler,heheheheh.
So apalagi korang, pi le beli barang sebakul ke, jgn ok pandang je sini....miahahahaha.



P/S: Esok nk bt serawa durian pulut lak...ngencessss le ko..hahahaha

10 comments:

  1. waaaa syedapnye!!!nasib baik kite dok jauh klu tak sy buat muke tak malu datang umah kak lin bawak mangkuk.bawak mangkuk yang beso plak tuh hahaha!!!!

    ReplyDelete
  2. kesian ann xpenah makan bubur kacang durian.. nanti kite makan same2 eh ann..

    ReplyDelete
  3. sis,
    nk sikit..meleleh air liur ni..ni yg nk suruh mak buatkan gak ni..=)

    ReplyDelete
  4. Gua mmg dari minggu lepas carik durian..buleh pulak tak lalu kat kampung gua..

    ReplyDelete
  5. kami anak beranak pun antu doyan.. :D

    rugi ekk org yg tak reti mkn raja buah ni :p

    ReplyDelete
  6. perrggh zalim betul ko lin membiarkan diri ku berair air ni.. ngenciss woi.. ha ha...

    kalau sejuk2 ni sedap wo masuk peti ais.. hu hu.

    ReplyDelete
  7. aduhai kak..terliur tgk..blh hancus diet yan camnie..hehehe

    ReplyDelete
  8. Durian kalau campur dengan bubur kacang.... alamatnya tak makanlah saya bubur kacang tu.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..