Wednesday, August 05, 2009

Aku Kelewatan!!!


Salam semua...

Hehehehe...harini semua anak2 Lin tak sek, si Naz dan Amat, ntah cmne ntah leh terlajak bangun,hehehe...kunci jam dh betul 5am tp ntah cmne leh ter-off kan alarm tu td,hu hu hu..sedar2 dh jam 7am...
Lgpun mlm td tido kt kul 2am dok melayan hubby tgk TV, mata dok berkedip2 je, mau nya tak mengantuk kan?..ermmm
So pg ni tau2 aje la bila dh semua ada kt rumah, bangun celik mata nk makan, dh alang2 tu, apalagi Lin goreng le cempedak yg kawan bagi hrtu, bau dh lekat 1 rumah, Naz sampai bertutup2 hidung,hahahaha..elergik bau sikit Naz tu, pelik betul le hidung dia...ermmm.
Sila..jemput makan cempedak goreng..hehehe



P/S: Muahahaha..mlm td dh beli baju raya anak2, lega dh siap semuanya..hehehehe


6 comments:

  1. ish -ish kak lin lia pun terlewat gak masuk opis kul 10.30 nasib anak lia class dia petang .. sedap yer tido .. hp pun tak bunyi ..

    satu lagi .. cempedak tu bau sampai sini lah .. sedap yer kak lin ..

    ReplyDelete
  2. minta sepiring lin..pos by email hehe :p

    ReplyDelete
  3. salam kak lin... Sodapnye cempedak goreng... Biase sy cium bau je... smpai kat warung tuh, daha bis la plak...hehehehe...xde rezeki la

    ReplyDelete
  4. bukan senang nak dapat peluang kesiangan tu....

    ReplyDelete
  5. hush... best cempedak goreng tu lin..

    wah..bestlah bebudak dah dapat baju raye...

    heppi tengok diaorang heppi..

    :-)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..