Lawak 3 Binatang!!!

Salam semua...

Mari ye baca ini satu cerita lawak...
*sumber dr kiriman email seorg rakan Lin..

Disuatu ptg di dalam hutan belantara...3 ekor binatang sedang berjalan2 mengambil angin sambil berborak2, tergedek tergedek..hehehehe

BERUANG : Korang tau tak? kalau dalam hutan ni, skli aku mengaum, semua orang mengigil tau..
SINGA : Ye la tu, itu kau punya mengaum, belum lagi aku yg mengaum, skli bunyi semua org gerun cabut lari..hahahaha
BABI : Eleh..aku tak payah mengaum la...

Beruang & Singa terpinga2..lalu bertanya..Kenapa? Apa kau buat?

BABI : Hahaha...tu le, skli aku 'bersin' semua org panik..hahahahaha
BERUANG & SINGA : Cilaka kau BABI !!!!..INFLUENZA A H1N1 betul tau!!!!!



P/S: Jangan mare....Selamat Berbuka Pose ye..hehehehehe



9 comments:

  1. hahahahah! sangat sesuai katun ni dgn keadaan skrg ni sis.. gelak sakan saya.. hahah!

    ReplyDelete
  2. haha lawak tol..ade ke cenggitu lak..

    ReplyDelete
  3. salam sis.. ape kaba?
    Mcm mane puase?
    Harap2 tamat la tahun ni ye sis hehe..

    ReplyDelete
  4. eh ade beruwang juga ke.. nasib tak kena H1N1... hik hik

    ReplyDelete
  5. Itulah babi... dah ler muka hodoh bawa pulak virus penyakit yang bahaya. Hehe... berkawan juga ye beruang dan singa dgn babi.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. tak dapat bayangkan babi tu bersin.. mmg babi punya babi menyusahkan jer..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..