Proses Per-1..Bersambung....

Salam semua...

Salam 2 Ramadhan bt korang, so apa menu berbuka hrni? ada yg tgh dok fikir lg nk masak apa, ada yg dh plan mkn luar, maklum la hr minggu kan, ada plk tu yg tak pose,heheheheheheh.....sori!
Adeii apa dh jd ni, tp mmg dh terjd pun, hu hu hu...skrg ni masih dlm proses keje korek mengorek lg kt depan pintu ni, habuk bertaburan, sampah menyepah, Nasib pose, so hubby tak le bising2 tu, ye la keje org lelaki, bkn keje org pompuan...kan???
So Lin mmg tgh speechless now!!!...
*bersambung....




P/S: Hari ni buka pose uma mak, so relax sikit le, mak tak bg tolong dia masak..miahahahaha..


7 comments:

  1. aik buat sendiri jerk? pndai.. :) x leteh ke. dahga2 air. lin! wt air tu.. sian hubby kering tekak. haha.

    ReplyDelete
  2. Korek jangan tak korek! Haha!

    ReplyDelete
  3. slmt berbuka lin....
    keje org pompuan masak je....tp ada org tu tak masak hari ni...ahaks!!

    ReplyDelete
  4. tq kak lin 4 the info!

    nnti i nak pi kedai telekom..

    :)

    selamt beribadah puasa..link la sy..kalo sudi..i dha link kak taw

    muah!

    ReplyDelete
  5. Biar bersepah dahulu asalkam kemudian lawa... :D

    ReplyDelete
  6. nanti dah siap leh main lompat2 kat sini ek.. he he

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..