Riang Ria Malam 18 Ramadhan..

Salam semua...

Yea yea...amboii sukee nya dak Yana tu, kalahkan Amat yg umur 9thn lak yek...eeeee..
Kebetulan td siang Lin ke Singapore so sggh le gi beli bunga api, kt sana ada macam2 jenis, tp bukan la yg mercun meletop tu yek, yg ni hanya utk suke2 jek..melayan kan anak2 yg dok gembira menunggu nak raya ni..tp klu mak & ayah nye nak join, boleh jgk..muahahahahahha..
So apalagi..jom jom..riang ria main bunga api...en3 kali ini bt per-1 kali hye bersiaran langsung dr port lepak kt luar tu, nk test Wi-Fi le..hehehehe..



P/S: Mercun/bunga api merdeka?? dh beli?? ayoooo sakannya laki aku...hehehehehe


4 comments:

  1. sis,

    asben kita dok borong mercun dia jerr.. sara wawa punyerr bunga api lom sampai lagi.. :)

    ReplyDelete
  2. mak dia tgk je ker?? x kn x main kut. malu la tuss. hahaa

    ReplyDelete
  3. bestnyer kalo dpt join main....dah lm ni xmain...huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..