Riang Ria Malam 18 Ramadhan..

Tuesday, September 08, 2009

Salam semua...

Yea yea...amboii sukee nya dak Yana tu, kalahkan Amat yg umur 9thn lak yek...eeeee..
Kebetulan td siang Lin ke Singapore so sggh le gi beli bunga api, kt sana ada macam2 jenis, tp bukan la yg mercun meletop tu yek, yg ni hanya utk suke2 jek..melayan kan anak2 yg dok gembira menunggu nak raya ni..tp klu mak & ayah nye nak join, boleh jgk..muahahahahahha..
So apalagi..jom jom..riang ria main bunga api...en3 kali ini bt per-1 kali hye bersiaran langsung dr port lepak kt luar tu, nk test Wi-Fi le..hehehehe..



P/S: Mercun/bunga api merdeka?? dh beli?? ayoooo sakannya laki aku...hehehehehe


4 Comments

  1. sis,

    asben kita dok borong mercun dia jerr.. sara wawa punyerr bunga api lom sampai lagi.. :)

    ReplyDelete
  2. mak dia tgk je ker?? x kn x main kut. malu la tuss. hahaa

    ReplyDelete
  3. bestnyer kalo dpt join main....dah lm ni xmain...huhuhu

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com