Sarapan 10 Syawal..

Tuesday, September 29, 2009


Salam semua...

Jemput makan..dah sarapan belom tu korang semua? Lin baru nak makan, tp sempat lagi ni nak snap dulu bg update,hehehehe..
Tp sori le, gambo blur2, eee x suke le HP baru ni, gambar tak terang semua, mcm kelabu asap (rendang dh tak serupa rendang dlm itu gambar), HP lama Lin tu hubby guna, kekekeke malam raya HP dia termasuk mesin basuh,muahahahaha syhhhh kang bising x henti2 lor.....
So layan le menu sarapan Lin pg ni, rendang ayam tu, malam td masak, ingatkan Kasawari dtg, dpt le dia rasa, takde rezki,hehehehe so pg ni rebus lontong adabi, jd le ala2 lontong kering gitu..sila..



P/S: Sedang berusaha menurunkan berat badan ku yg semakin naik dan naik mcm lift..hehehehe

6 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com