'Baik-baik Ye Yang'

Salam semua...

Monink monink, ermm kowang mesti tido lg ni, huhuhu pg ni bkn Lin buang tebiat bangun pg2 ni, tp kerana hrni hubby ada xtvt memancing bersama client2 tmpt keje, so seawal dr jam 4am td Lin dh bngun, tp owang yg semangat nak gi tu yg bangun awal, pelik..boleh plk tu sedar, x payah nk kejut, tp klu nak bngun gi keje, bkn main liat lg..huhuhu
Ye lakan, dgn musim angin2 ni, hujan, laut ombak bergelora, hati mana yg x risau weii, mau x lalu makan Lin hrni, boleh gitu?? hehehehhe x pe la, dek kerna dh lama benar hubby Lin x gi mancing, so Lin doakan semuga berjaya, semuga selamat, dn juga nnti harap2 berjaya meraih ikan besauu yek, kot2 mana le tau dpt ikan 'Malin' terbang kan Yang kan...hehehe :)
*kredit gambo dr Google


P/S: Dpt ikan besauu nnti, leh la kenduri kari kepala ikan yek, Potong! Potong! Potong!..miahahahaha

5 comments:

  1. hai lin! musim ujan cam gini pun hubby lin berani ke laut? tp kalau dah kaki pancing tu mmg tak kisah benda2 cam gini, kan? sama gak dgn adik2 hubby akak...

    ReplyDelete
  2. wah...musim2 hujan pun nak g mancing gak ek???

    em..kenduri kepala ikan la akak nanti ekekeke

    nway salam ziarah n salam kenal kak

    ReplyDelete
  3. huhu...best naik kapal gi mancing ni, dah dekat 10 tahun sy pencen mancing ni.. tapi kalau ada geng, boleh ler sambung balik aktiviti ni. :)

    ReplyDelete
  4. lin...g pancing bawak ikan 'malin' x pe jgn bawak 'ikan duyung' dah ar..hehehe..

    sory joke je
    harap hubby lin selamat pegi dan balik kepangkuan..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..