"Besarnya bang.."

Salam semua...

"Besarnye bang" hehehe ha kowang dh mula le tu, lain yg masuk kepala tu kan? hahahaha
Tu dia, besar nye ikan la weii, smlm hubby kata pi keje, lepas dh settle semua keje, dia col bgtau nk gi mancing kt KongKong laut sana dgn kawan dia, hati risau gak sbb tgh musim2 hujan ni kan.
Pulak tu Lin smlm ke Singpura ada keje sikit nk di uruskan, dlm pkl 9pm lebih gitu hubby hntr MMS gambo dia dgn ikan tu, mak aiii besau gedabau, lepas hntr kawannya tu dn bahagi2 kan ikan, dlm pkl 10pm bru hubby sampai uma, tp ikan dh separuh, ye la kasi2 le sama rata walupun kawannye tu x dpt kan..siannn.. :p
Akan tetapi tgh dok fikiaq ni, esok nak masak itu ikan, nk kerat tu mau kena pakai parang besar tu..adeiiiii tolooonggggg!!



P/S: Ikan baru kan, darah nya manis merah pekat menyala meleleh2...hehehehe..

3 comments:

  1. fuyoo manyak besaa woo hubby sis punya....ikan!!!hahaha...

    ReplyDelete
  2. uishhh mau pakai kapak ni.. :p

    lin..nasib abah ana tak minat memancing sbb mama mmg tak suke siang ikan bagai ni :(

    selalu kalau ade kwn kasi ikan yg mcm gini mama pas kat pintu sebelah jek(org pahang dia mmg rajin)

    ReplyDelete
  3. "besarnya bang.."...sekali baca mcm iklan potong kat tv tu plak..."abang dah potong?",..."of course...!"....hehehe...1001 makna tu! hujan2 gini plak...ishhh!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..