Sembarangan Aje Yek..eeee

Salam semua...

Hahahaha sapo punya jiran la yg bt kejo mcmni ni? hahahahaha eeee selekehhh
Tp kan, apa kowang ssh kan plk, dh mmg kena jemur, jdnye kena le gantung gitu kan? cuma tuan punya rumah ni kot nye pun, guna la ampaian payung sepit tu, so leh la sopan sikit mata memandang, dr dok tergantung mcmtu, bt lawak betul ler...
Tp yg pelik nye dlm gambo tu kan..ermmm rasa mcm jiran setaman ni jek, dr segi gambo segi pagar dn suasana tu..ermmmm ntah ek, ye ke x, kang naya aku kena tggu depan rumah kang..hahahahaha
So kowang, jgn bt itu mcm haaa...bikin malu company jek..miahahahaha
*gambar kredit dr kiriman email seorg teman


P/S: Klu Lin punya, semua dok gantung color pepel..hahahahahaha


8 comments:

  1. hahaha...adoiii...sidai open lak tu..klu yan sidai benda2 dlm nie bkn main sorok2 lg..ehehehe...malulah sbb benda bawah tu pnya pakaian..wakakaka..

    bnyk lak tu..agaknya stok seminggu baru basuh kot...hehehe *ngumpat lak*

    ReplyDelete
  2. Mak ooii...byknye....boleh buka kedai tu....
    Napa la tak ada perasaan malu...
    Kalau iza, jgn harap boleh boleh nampak, nk sidai pn diam2 je, sorok2 lg...

    ReplyDelete
  3. ni kire longgok ke ??
    selonggok 5 henget...

    ReplyDelete
  4. Kak ita dpt gak email pasal spenda ni. Punyalah ramai dan mcm komen diterima. Tp peliknya, x malu ke dema tu.

    ReplyDelete
  5. nasib sepentot lawa..kalau combi siap ade renda dan kaler merah dah tentu wajib.. :p

    ReplyDelete
  6. ha ha.. teringat waktu kat bukit indah ari tu... hehe

    ReplyDelete
  7. salam...ukhwah,

    betul tu kak yanmie, sorok2 la sikit..
    hehe sapa la wat mcm ni

    ReplyDelete
  8. hahaha
    semua kaler ada...
    malu jek wat cenggini
    wah.. umah dah lain...
    cantik2x

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..