OFFLINE - Ke Zoo Johor

Salam semua...

Selamat pg, dh bangun ke tu? dh sarapan? pg ni Lin awal sikit kemas rumah, cuci, mengemop, sbbnya nak keluar kang kul 9am, nak ke Zoo Johor bawak anak2 bersama kawan2 Lin, Yati & Aida..
Ye la cuti2 sekolah ni sian lak anak2 ni, sebenarnya Lin dh ke Zoo baru2 ni bersama Geng Kamie, tp kali ni Lin pergi lagi bersama kawan2, Midah tak jd ikut so kitaorg ber3 dgn anak2 je la kali ni...
So korang jgn mare ye klu Lin dok sepi je hrni...hehehehehhehe
Ni tgh goreng ayam nk bt makan kang, kitaorg bt Nasi Ayam nk picnic kang..huahuahuahuaha..
Ok da da da semua....jumpa lagi nnti ye..


P/S: Oh! lepas ni mau ke Zoo Singpura le..Safari Night ke kan? huhuhuhu

4 comments:

  1. Salam sis, lama nak menconteng kat blog sis ni. Choti ler katakan.. :)

    Huhu... nak gerak jugak ke zoo ni, boleh bawa budak? tpi baunya kurang nyaman sikit lebih2 lagi kat kandang rimau2 tu. :)

    ReplyDelete
  2. best tu..
    banyak binatang ke kat sana??

    ReplyDelete
  3. kena belajar ni, pasni kena bawak cik auni plak :)

    ReplyDelete
  4. yonna pon p zoo hari tu hehe :p
    have a good day,akak!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..