Friday, January 08, 2010

Hepi Besday Cik Mat Gebu Ku..

Salam semua..

"Selamat Ulangtahun Cik Mat Gebu@Adnan Ibrahim dr KAMIE semua"
Semuga kebahagiaan, kerahmatan, keberkatan, keceriaan dan juga kejayaan sentiasa bersama ko Mat, semuga bertambah rezki di limpahkan hidayah dn rahmat keatas ko dan keluarga.
Serangkap berangkap2 pantun dr aku utk ko..hehehehe

Dari blog bersua muka,
Datang bertandang bersembang di rumah,
Pertemuan kita tanpa di duga,
Rupanya kita sama2 peramah...hehehe

Tiffinbiru itulah identiti,
Barang antik menjadi hobi,
Tukang masak yg amat di segani,
Masakannya hingga menjilat jari..kekeke

Sana sini tetamu berkunjung,
Di jamu dgn bermacam menu,
Kami dtg di sambut di junjung,
Harap2 ko jangan le jemu...

Terima kasih daun keladi,
Moga persahabatan kekal abadi,
Semuga kita berjumpa lagi,
Mat..Selamat Hari Jadi sekali lagi..hehehe


P/S: Oo Mat,aku x pandai le berpantun, harap ok2 le kan..hehehe
Thankx Mat 4 everything..selamat hr jd dr KAMIE...

1 comment:

  1. salam linn..
    Terima kasih byk2...terharu ni. aku kan nyaris2 lupa dah...maklumlah dok melayan tetamu....pantun tu nanti aku jawab ek...sekarang ni tak leh nak fikir dah...mcm2 ada dalam pala aku ni...hahahaha...terima kasih buat semua yeaa..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..