Monday, January 25, 2010

Kenapa mesti Balqis?

Salam semua..

Ermm habis sudah kesudahan cerita Balqis tu, jd berhantu cite tu, mana2 sana sini semua cite pasai Balqis, smlm ditayangkn semula ulangan episod akhir Cinta Balqis tu, di jadikan cite waktu gi Bestmart, Lin makan kt Arena tu, ada sepasang suami isteri ni sambil tgk ulangan Cinta Balqis kt Arena tu, boleh derang ni bertekak pasal Balqis ni, sbbnya kawin dgn Hassan? adeii Lin dok gelak je dengar, boleh plk derang ni bertekak pasal Balqis ni..logik ke?? last2 smlm laki dia yg menang, isteri dia senyap mgkin sbb malu org kt Arena tu tgk semua kot, mana taknya, sore derang tu boleh 1 kedai makan dengar..
Cite tetap dgn jalan citenya..tp kesudahannya tu mcm ada yg tak kena le..ermmm

Lirik Lagu Istana Cinta (OST Cinta Balqis) – Eira Syazira

Kekaburan alam tika ini terasa
Satu penantian pada suatu ketika
Yang penuh dengan dugaan yang merantaiku

Adakah mampu aku terus mengharungi
Lembah yang berduri kian menusuk hati
Tiada kata yang pasti
Tak ku temui

Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci bersama ke akhir hayatku
Kan ku tunggu

Pencarianku hingga ke sudut dunia
Mengenal kasih yang tiada batasannya
Pengorbananku menanti istana pasti

Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci biarkanlah ku pergi
Menanti pelukanmu


3 comments:

  1. ala kak..sebenarnya derang pelik tu balkis kawen dengan hasan ,,,bukan sya yang kawen ngn hasan,,,hahaha,,tetiba aje... n way..lame dah tak drop sini..=)

    ReplyDelete
  2. kejap tgok kejap x tgok citer ni..last2 x tau pun da kawen ngn hassan ye...?

    ReplyDelete
  3. last aritu xdapat nengok...busy settle nak g konvoi...aduii...tp ending dia ada ulang tayang lagi sekali kan?? xdapat nengok jugak....tertido la plaks....

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..