Tuesday, March 30, 2010

Din beramboi koma, kritikal !


Salam semua...

Mmg gempar dan terkejut jugak bila membaca, bertambah tekejut, punca atau dipercayai sebab pelawak, pelakon juga penyanyi Din Beramboi tu koma di Hospital Selayang disebabkan oleh kencing tikus!...ko dah tau ke atau baru tau ni..? kesian, hrtu dengar jkt radio Aznil kata mmg x sihat, so tiba2 hrni koma di hospital...Lin pun bru je tau ni..huhuhu
So mai Lin kongsi buletin dan info terkini..
*Sumber dan gambar dr mangga online..
Mangga Online baru sahaja mendapat berita mengejutkan ini. Din Beramboi dilaporkan sedang dalam keadaan kritikal dan sedang di bawah kawalan ketat doktor. Din dikatakan mengadu tidak sihat sebelum ini dan sumber mengatakan beliau jatuh sakit selepas penggambaran di Zoo bersama Aflin Shauki. Din disyaki terkena jangkitan air kencing tikus dan organ dalamannya berhenti berfungsi.
Din Beramboi perlukan darah jenis O dalam masa 24jam ini. Sesiapa yang boleh membantu diminta terus ke Hospital Selayang. Apa-apa pun mari sama-sama kita doakan kesihatan dan kesejahteraan beliau. Semoga Din Beramboi cepat sembuh.


P/S: Mari lah kita sama2 doakan semuga Din beramboi sihat dan sembuh seperti sedia kala..aminnn

1 comment:

  1. kalau lah uma ihsan dkt ngn ospital selayang mmg da gi da... mne la tawu darah ihsan jenis O.
    huhuhu... minat gak kat din beramboi..
    lawak die mmg kaw2 nye...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..