Kapsul keras,Tahan dan Yakin.

4/29/2010 05:00:00 PM


Salam semua...

Ha ha ha ha ha...amboii encik abg di sana tue, dah siap mendial nombor telepon tu ke? mau kuat ke bang oii..sabo je ler..apa kes le mau jual ubat kuat gantung sana, gantung sini, buek malu kaum je le huh!
Eee mcm2 je le kan sekarang ni, sana sini dok mengiklan produk, main asal boleh jek, gantung sana, tampal sini, mcm2 produk ada di promotekan, tp klu yg gantung kt pokok camtu boleh caya ker? ermm siap ada laman website tu..mmg betul website tu Lin cuba klik bukak mmg khas untuk kaum lelaki jek, mcm2 produk kesihatan ada, tp kan, kot ye pun jgn le terlampau buat iklan tulis cmtu, kuat le tahan le yakin, kang kalau tak faham, lain plk fikirannya. lagi plk tu kalau anak2 yg membaca, haa apa den mau jawab? budak2 sekarang ni akal cerdik, apa2 je kt tepi jalan punya signboard semua derang boleh baca, pastu tak faham tanya mak ayah, yg mak ayahnya dok terkebil2 tercanggak2 nak menjawab..kekeke kan ke haru biru jdnya tu..
So renung2kanlah selamat beramal juga selamat mendial..hahahahahaha
**nak jugak rekmen kt abg..hahahha


PS: Waduh2 kalau saiz tambah +++ tu..gawat jadinya...isssshhh pakai ajo yg sedia ado yek..huhuhuhu


With Love

2 Comments

  1. macam3 cara nak untung nie huhu~

    ReplyDelete
  2. isssshhh pakai ajo yg sedia ado yek
    a'a make up sana sini kang lama² tertanggal hahaha

    tu cara marketing dorang kakak suka gantung2 tampal2.. hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com