Monday, April 19, 2010

Senyum itu penawar duka



Salam semua...

Senyum itu sedekah, sedekah itu amal jariah..
Harini Lin nak cite pasal senyum dan senyuman...hehehe ok apa2 kowang SENYUM dulu...
Tapi kalau senyum kena ikhlas jgn senyum paksa, tambah2 lagi senyum2 kambing tu, cehhh baik ko tak payah senyum ler..lain org lain senyumnya, ada senyum sinis, alah mcm senyum nk tak nak je tu, ada yg senyum ala2 sakit strok gitu, senget jek mulut tuh, ada plk tu senyum gaya demam kepialu, senyum yg gini mcm senyum berot siap kuar lidah, mcm x ikhlas je kan, yg best senyum sampai ke telinga, jgn kata telinga kembang, dgn gigi2 nya lip lap putih memancar....huhuhu
Kalo nak senyum tu biaq dgn senyuman manis, tak nampak gigi pun takpe janji senyum, kadang2 senyum kita ni bt yg berduka menjadi tersenyum, takpe biar le hati kita ni sedang sakit, tp dengan tersenyum kita rasa gembira sbb senyuman kita dpt mengembirakan mereka, walaupun mereka tak tahu kita sedang berduka..kan..



P/S: kalau mau lg feel nk senyum, dengar lagu M.Daud Kilau 'Cek Mek Molek' tu lg bertambah2 senyum..


With Love

4 comments:

  1. alahai. kadang2 kena senyum palsu sbb hati tgh sakit!
    :)

    ReplyDelete
  2. sis..kedudukan tahi lalat kat muka tu sama la ngn saya

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kakLin, caner nk tinggal msg kat msjbox kakLin ni...ngape keluar tetingkap peli pulak...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..