Tahniah ! Buat Mohd.Noor Mat Amin

4/20/2010 04:22:00 PM


Salam semua..

Tahniah buat Mohd Noor Mat Amin kerana berjaya menamatkan misinya mendaki puncak Gunung Kinabalu bersama bendera Malaysia..sungguh membanggakan kami rakyat Malaysia..ermmm bila le agaknya aku nak panjat itu puncak, hohoho boleh kurus ke? aduhhh ngeri gayat takut pun ada le, takde keberaniaan dlm diri Lin mau panjat itu puncak..huhuhuhu mau kalau Lin panjat tu, mengucap henti2 sepanjang jalan..kekekeke.
Jom kita kongsi info terkini..sumber dr KosmoOnline.

Mohd. Noor berjaya sempurna misi

20/04/2010 1:53pm

RANAU - Pendaki solo, Mohd. Noor Mat Amin hari ini melakar sejarah sebagai manusia pertama menakluk Gunung Kinabalu sebanyak 111 kali dalam tempoh 111 hari selepas berjaya menamatkan pendakian terakhir tepat pada pukul 11.50 pagi di Gerbang Timpohon.
Ketibaan jurugambar Utusan Malaysia itu bersama jurupandu, Safrey Sumping disambut oleh Pengerusi Eksekutif Utusan Melayu (Malaysia) Bhd., Tan Sri Mohamed Hashim Ahmad Makaruddin; Timbalan Naib Canselor Universiti Malaysia Sabah (UMS), Prof Dr. Kassim Mansor dan Penolong Ketua Pengarang 1 Utusan Malaysia, Zaini Hassan. - Utusan

P/S: Dimana ada kemahuan pasti di situ ada jalan kejayaannya..kan kan..


With Love

3 Comments

  1. Salam Sis Lin

    Memang lama kita tak kunjung mengunjungi, sejak balik Mekah pergi Jepun jab lepas tu sikit kurang aktif, sekarang ni aktif sikit

    mudah-mudahan anda dan keluarga di lindungi Allah

    ReplyDelete
  2. Congrats²... Mohd. Noor berjaya sempurnakan misi... Mohd. Noor nie dah sehebat aku.. muahaha perasan..

    ReplyDelete
  3. Congrats²... Mohd. Noor berjaya sempurnakan misi... Mohd. Noor nie dah sehebat aku.. muahaha perasan..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com