Berdua lebih baik..





Salam semua...

Lihatlah kemesraan mereka berdua, mereka adik beradik, seibu tapi x tau le sebapa ke tak,hehehe..
Mereka peduli apa kisah orang, mereka tak amik peduli, lantak le owang nak kata apa, tapi mereka tetap berdua, ke sana ke sini ke sinun terus bersama, baik si abang, mahupun si adiknya, mereka bergurau senda, berlari bercakar, tido dan makan sentiasa bersama.
Akan tetapi...wahai kucing2 ku yg comeii..hari ni kamu berdua akan di denda!!
Sebabnya....mereka berdua nie dalam dok lari2 kesana sini bergurau, mereka telah pecahkan pasu antik ku itu..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...adussss..
Nasib le tuan mu ini baik hati tau..kalau kena tuan yg lain, mau kena perambat ke luar tau kowang!!..aduhh aduh aduh aduh duh duh..sabar Puan Marlin sabar..ye ye..


P/S: "Ishhh nak wat camne, nak sangat bela kucing kan, haa padan muka"..ni mesti dialog hubby Lin nnti kalau dia balik.huhuhuhuhuhu



With Love

21 comments:

  1. nampakkk comell jek!
    but i hate cat!
    geli laaa bulus diaa. huuaa~

    ReplyDelete
  2. Salam... suka tengok dua beradik tu berbaik2...

    * kalau bela kucing memang camtulah... barang2 perhiasan kaca kak e habis pupus! Nak buat camna... takkan nak pukul mahluk yang takde akal tu pulak kan... redha je lah... Hati akan senang walaupun barang2 kesayangan pecah dikerjakan :p

    ReplyDelete
  3. aiyok! geram tengok kucing2 tu... tapi saya tak reti bela kucing... heheh~

    ReplyDelete
  4. perghh.. cun la bulu kuceng2 ni sis...

    memang pandai tuan dia jaga..
    kalo Rockers dapat, rockers cium haes habesan...

    cicaktonjeng tu nama kuceng rockers sebab masa kecik dia suka kejar cicak. badan dia kurus (tonjeng). tu pasal rockers bagi nama cicaktonjeng. - Rockers

    http://cicaktonjeng.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. zolpidem no prescription zolpidem tartrate er cost - is zolpidem er the same as ambien cr

    ReplyDelete
  6. cheapest xanax xanax high on - alprazolam 0.5 mg tablet color

    ReplyDelete
  7. diazepam 5mg buy diazepam online legally - diazepam 5 mg efectos

    ReplyDelete
  8. buy diazepam diazepam dosage 10 mg - safe buy diazepam online

    ReplyDelete
  9. valium 10mg valium used recreational drug - valium dosage ems

    ReplyDelete
  10. lorazepam online there generic ativan - lorazepam to buy uk

    ReplyDelete
  11. buy xanax online generic xanax gg 258 - amount needed overdose xanax

    ReplyDelete
  12. order ambien online no prescription ambien or xanax for sleep aid - what drug group is ambien in

    ReplyDelete
  13. order soma online carisoprodol urine drug test - carisoprodol medication

    ReplyDelete
  14. purchase soma soma drug online - buy soma online cod

    ReplyDelete
  15. order ambien without prescriptions buy cheap ambien no prescription - ambien cr erowid

    ReplyDelete
  16. carisoprodol buy somatropin philippines - buy soma online + india

    ReplyDelete
  17. can you buy ambien online ambien side effects for men - can get ambien online

    ReplyDelete
  18. soma pills cymbalta soma drug interactions - dosage of carisoprodol

    ReplyDelete
  19. buy ambien online generic ambien cr reviews - ambien best price

    ReplyDelete
  20. buy valium online buy brand valium online - clonazepam vs xanax vs valium

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..