xtvt Aku, Dia & Kamu

5/10/2010 07:55:00 PM





Salam semua...

Hai hai hai..kembali bersiaran setelah blog nie diam jek kan, dh mcm biskut, kejap ada tuan rumah kejap2 menghilang tuan tanah,hahahaha buzyyy memanjang je kita nie..hehehehe.
Wokay le, sebenarnya dah tak de cite mau cite, tapi ada jgk cite nak cite sebenarnya..hahahaha gateii kan..:p
Kekeke asyik2 cite makan, makan dan makan, lihat le ini tuan tanah punya pipi, gebuss gitu kan..lg plk kalau keluar dgn member2 Geng Setaman tu, takde keje lain, asyik makan dan melantak je kejonya..
Dr Bukit Indah membawak ke Kg Melayu bersarapan, hehehe bukan le, sebenarnya kebetulan je tue mggu kelmarin, Lin ke rumah mak nk amuk baju, so kawan2 semua Lin ajak pi sarapan kt Pasar Kg Melayu tue, Wana, Midah & Ana, huh! kt sana mcm2 ado.ckp nk makan apa, semua ado..dr Negeri Utara sampai ke Pantai Timur punya menu, semua ado...tak caya? pi le sendiri..muahahahaha
Hujung minggunya plk, padat dgn xtvt jemputan Yassin, Sabtu ptg lepas ada Yassin kt rumah flat area Lin sini, Yassin, doa selamat dan mjlis cukur jambul siap ada seisi potong kek, 2 bijik kek lagi, kata Kak Zai selaku tuan rumah tue, ada 5 org sekali sambut besday dlm bulan mei nie, kebetulan hari Ibu, so derang pakat2 sambut le sekali jalan..meriah gitu..keknya pun sodapp..yum yum yum..:)
Smlm mlm pun ada jugak Yassin, tapi Lin tak amik gambo, perut rasa tak sedap, so tak selesa, 1 hr smlm makan makan dan makan je, dr rumah mak membawa ke malam, kenyangg perut mcm tong!...



P/S: Ni agak2 klu timbang brp kilo le gamaknya yek..huhuhuhu pot pet pot pet le mr.hubby nie..huwaaaaaaaa.


With Love

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com