Durian o durian




Salam semua...

Hehehe nom nom nom lagi..hahahaha makan aje le entry hrni ek..kekekeke
Sebenarnya citenya hrni secara kebetulan aje, pagi td, Lin ajk kawan Lin,Anna teman pi Jakel cr kain pasang utk anak, so pegi la sarapan dulu, pastu bru la gi cari barang, tp takde yg berkenan, semua corak2 mcm abstrak, x sesuai utk anak2 le..eeeee
Balik dr Jakel sggh ke Klinik Dr Jumiah ada hal sikit, depan klinik tu ada la owang jual durian, so dgn x di sengajakan ternmpk le harganya sebiji rm1..apalagi dgn muka selamba badak nya, Lin dgn Anna pi terjah, ingt nak makan je kt situ tp skli budak2 jual durian tu offer amik semua dlm bakul rm20, terkejut le kan, kok murah sangat, tp duriannya kecik2 je, ala2 owang pggil kucing tidur eh?..tp sedappp kulitnya belum pecah lagi..pahit2 manis rasanya..
Bila dok masuk dlm karung tu, ada dekat 53bijik..bayangkan le dok brp byk nk melantak tu..hehehehe so bg dua le dgn Ana, bwk blk je uma, huh anak2 Lin semua hantu durian, skli ngadap abs licin, yg ado tu pun tgglkan hubby kasi jamah sikit, nk ikutkan td, abs anak2 Lin nak bedal, ye la td ingtkan byk sangat, rupanya anak2 suke, sbb rasanya kot, pahit2 manis gitu, kecik2 je isinya, skli ngap jek..hehehe
Takpe dh ada namecard tu, nanti nak lagi juz col je si Lee Choon Weii tuh..hahahaha *muka dia sama mcm Datuk Lee...hehehehe


P/S: Ooo Anna, ko nya dh abs belum tu..heheheheh lepas ni bwk Geng kita lepak mkn durian kt situ..heheheehe

With Love

23 comments:

  1. diazepam no prescription needed valium und diazepam - buy diazepam usa

    ReplyDelete
  2. alprazolam medication xanax generic g3719 - purple xanax 1mg

    ReplyDelete
  3. can you really buy xanax online xanax 2mg tri score - pills related to xanax

    ReplyDelete
  4. buy diazepam diazepam dosage usa - buy diazepam in usa

    ReplyDelete
  5. buy xanax xanax your system drug test - xanax overdose in cats

    ReplyDelete
  6. valium generic big valium pills - buy roche valium 10mg

    ReplyDelete
  7. buy zolpidem tartrate online zolpidem er 12.5 mg photo - zolpidem tartrate memory loss

    ReplyDelete
  8. buy lorazepam ativan side effects and withdrawal - ativan side effects forum

    ReplyDelete
  9. buy diazepam buy roche diazepam online - diazepam anxicalm 5mg

    ReplyDelete
  10. cheap xanax online xanax side effects liver - xanax + 1 mg per day

    ReplyDelete
  11. lorazepam mg buy lorazepam england - ativan dosage for dogs

    ReplyDelete
  12. buy ativan ativan uses hospital - ativan 4mg

    ReplyDelete
  13. xanax generic order xanax online forum - xanax vs ambien

    ReplyDelete
  14. what is diazepam used for diazepam 10 mg compared to xanax - diazepam online paypal

    ReplyDelete
  15. buy soma carisoprodol 350 mg ibuprofen - soma medication online pharmacy

    ReplyDelete
  16. soma pain what does a generic soma look like - carisoprodol controlled

    ReplyDelete
  17. buy valium online buy valium online uk - how to buy valium online uk

    ReplyDelete
  18. carisoprodol online somanabolic muscle maximizer affiliate - best place buy somatomax

    ReplyDelete
  19. buy valium no prescription needed recommended dosage valium anxiety - valium dosage muscle spasms

    ReplyDelete
  20. buy valium online dosage of valium for dogs - how do i buy valium online

    ReplyDelete
  21. buy valium online can you buy valium over the counter in bali - 85 valium a day

    ReplyDelete
  22. buy valium without rx valium side effects fever - valium good social anxiety

    ReplyDelete
  23. valium 5mg how many 10mg valium to overdose - there generic drug valium

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..