Sunday, September 26, 2010

Syawal 13 beRAYA 10 rumah.


Salam semua...

Hurmm tak habis2 cite raya, sana sini hari2 cite raya, maklum le selagi ada Syawal, beraya le kita, sama jugak le dgn Lin nie..muahahaha.
Tp kali ni klu kowang baca jgn muntah meluat plk yek, mmg cite raya, hahaha biasa le sudah tiba masa 'GenG Setaman' beraya, mau tak habis sehari klu beraya..he he he
Jom le tak payah cite panjang2, kita layan je gambo dan cite pendek je yek, dh x larat nak cite tulis panjang2, asal gambo raya je, tepek je le...hehehehe

*Rumah per1 - Rumah MamaYatie*


*Yg tudung pepel 3 dr kanan tu Mamayatie..kali ni dia saji bee honn goreng putih.. :)


*Amboii sila2 ceduk lagi yek, jgn mkn byk, kang ada 9 rumah lagi..hehehehe

*Rumah ke2 - Rumah Johara*


*Ni dia tuan tanah rumah..hehehe bunga2 rumah dia.. :)


*Aksi bila Geng Setaman berposing...kekekeke

*Rumah ke3 - Rumah Anna 'terung'*


*Beratur anak2 kata Anna, ramainya la kanak2...hehehehe


*Sbb pggil dia Anna terung, kerana luar rumah dia color pepel terung, kalah uma aku..hehehe

*Rumah ke4 - Rumah Milah*


*Yg berdiri tu Milah, time ni dh larat nak makan apa dah..kenyang muncite perut dh semua..


*Wajah2 kekeyangan mcm dh nk naik kayangan je rasa...adeiiiii

*Rumah ke5 - Rumah Jalena(Linn Jell)*


*Time ni anak2 plk lapar, td mak2 makan, anak2 sibuk main, kali ni sibuk plk derang nk mkn.


*Serba ijo rumah si Linn jell nie, cmne? best x join kita nie? hehehehehe

*Rumah ke6 - Rumah Izan*


*Sampai rumah Izan, rasa nak tido dah, takat minum air je larat, jamah apa yg ptut..adeii sebu perut dh..


*Yg tudung merah kiri duduk tu le Izan.. :) Thankx Izan..

*Rumah ke7 - Rumah Aida*


*Rumah Aida plk, di sajinya sup tulang mkn dgn roti, wah2 buka selera plk ptg tue, makan lagi..hahaha


*Ni la Aida, tgh mengandung 5 bln, semuga semuanya selamat ye Aida.. :)

*Rumah ke8 - Rumah Nanu*


*Rupanya si Nanu nie bt harijadi anak dia skli, nape le ko x cakap Nanu, klu x boleh bwk hadiah..huhuhuhu


*Ni mak2 menumpang kek besday, Midah, Yatie, Ana, Aida dan Milah, semuanya menyambut harijadi dlm bulan Sept.tumpang sekaki le kt kek owang..hahahahaha

*Rumah ke9 - Rumah Tinie*


*Sian mak buyung si Yatie nie, terus lepak dah sampai terbaring kat uma Tini..


*Lihat yg tak mak buyung pun dah nmpk perut mcm mak buyung..hahahahaha

*Rumah ke10 - Rumah Fina*

 

*Rumah Fina ni nsama mcm rumah Johara, suka konsep ingris..leh la kowang jd geng..heheheh


*Sebagai penutup, berposing jap kasi panass kursi..hahahahaha
Esoknya beraya lagi, tp 4 buah rumah aje, nnti sambung ok.. :)


*Bersambung*


P/S: Bila beraya mcmni bru le dtgnya seronok, klu tidak mmg tak sampai beraya le rumah kawan2 nie..kan? :)


With Love


23 comments:

  1. seronoknya dapat beraya ramai2 begini..

    ReplyDelete
  2. Cekwa: mmg seronok sngt2..lu x jln2 mcni, mmg la x raya nnti...:)

    ReplyDelete
  3. alprazolam buy xanax 027 round white pill - order xanax pills online

    ReplyDelete
  4. order lorazepam ativan side effects long do they last - ativan 3.5 mg

    ReplyDelete
  5. buy valium online generic valium dosage - 5mg valium much xanax

    ReplyDelete
  6. zolpidem ambien ambien side effects ear ringing - how long does zolpidem 10mg last

    ReplyDelete
  7. buy diazepam online how to buy diazepam - diazepam 10 mg usos

    ReplyDelete
  8. valium 10mg good bad effects valium - valium pharmacy review

    ReplyDelete
  9. where can i buy xanax online reducing xanax dosage - xanax 2mg buy

    ReplyDelete
  10. buy diazepam diazepam what dosage - diazepam dosage oral

    ReplyDelete
  11. alprazolam mg treatment of xanax withdrawal - can xanax pills expire

    ReplyDelete
  12. alprazolam without prescription all types xanax pills - xanax pills addiction

    ReplyDelete
  13. buy xanax bars online no prescription xanax .25 mg effects - does xanax show up on a drug test

    ReplyDelete
  14. alprazolam mg little white xanax pills - effexor xr withdrawal xanax

    ReplyDelete
  15. buy zolpidem online ambien medication assistance - ambien side effects sleep driving

    ReplyDelete
  16. soma drug carisoprodol 31 - buy 120 soma online

    ReplyDelete
  17. buy soma soma carisoprodol overdose - carisoprodol long does stay system

    ReplyDelete
  18. valium without prescription buy valium online from pakistan - valium toxicity

    ReplyDelete
  19. where to buy ambien online generic ambien versus ambien - ambien withdrawal and dizziness

    ReplyDelete
  20. buy soma order soma online - carisoprodol dosage for back pain

    ReplyDelete
  21. ambien pill ambien side effects heart rate - generic name ambien cr

    ReplyDelete
  22. buy soma online soma online buy - what does a generic soma pill look like

    ReplyDelete
  23. ambien medication pictures generic ambien 10mg - ambien dosage effects

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..