WSH 9347 dtg beraya.

Salam semua..

Hurmmm DIA ni selalu buat kejutan, apa saja yg di nk buat mesti ada tujuannya, siapa tak kenal Shaizhar dikalangan MsjBox nie,huhuhuhu
Nak jd cite asalnya mmg Shai plan nak turun Jb, tp x plan nk kemana dgn dia, mlm tu dia dh sms dh otw nak ke JB, tp dia x bgtau pulak naik motor, di sebabkan hubby gi mancing awal pagi esoknya, so tak dpt la Lin nk tumpangkan dia bermlm kat rumah Lin, maaf byk2 ye Shai, dia kata esok dia nak pi Sgpore, nnti ptg bru jumpa, so Lin tggu je la dia blk JB, bila dia sms dia dh blk dr Sgpore, Lin terus col hubby yg tgh memancing bgtau Shai nk dtg, hubby kata 0k, so Lin jemput dia ke rumah sambil menunggu hubby balik, sbb plan nk bwk Shai beraya rumah Kasawari@Beep2 mlm tu.
Sampai je hubby kat rumah, terus siap2 ke rumah Kasawari, Lin masakkn ikan pekasam bwk ke sana, Linda siap dh masak dh, ermm menu ala2 kampung lagi, siap dgn ulam segala, sambal belacan dia..upmhhh sodappp..kan Shai kan..!..
Selesai makan, kitaorg borak2 kosong, sambil menonton cite hantu kat Astro, 'Mati beranak dalam kubur' aiyoo seramm wooo..bukan kata anak2 je yg takut, dgn Kasawari, Linda, Lin semua dok terkejut2 dgn suspen cite tue..adeii boleh lemah jantung di buatnya..huhuhuhu
Malam tu dkt pkl 12am jugak kitaorg gerak, ingatkan Shai tido rumah Lin, rupanya dia dh amik hotel 2mlm, ermmm ok la Shai, takpe, lainkali kita jumpa kita beraya lagi yek, dia pun esoknya nak pi beraya uma Mat Gebu..huhuhuhu *x sakit pinggang ke ko Shai?..


*Siapa kenal dgn ini motor? motor bukan sebarang motor, merempit ni dr KL-JB..huhuhu


*Shai klu dh jumpa Polo & Kenit, dah mcm owang syok sendiri..hehehehehe *cr pasangan cepat2 Shai, senang nak bt kawan..hehehehe


*Kali ke-2 Lin & Family beraya kat umah Kasawari nie..hehehe 10x pun x pe kan, jnji perut kenyang..hahahaha


*Nom nom nom..menu air tangan Linda, asam pedas ikan kembung, sayur tumis bayam, ulan raja, sambal belacan, ikan goreng dan juga kupang rebus..ermm sedapppp ikan pekasam..hehehe


*Shai makan 2x tambah..ermm 2 ke 3 ek..rasa mcm 4 x je..hahahahahahaha


*Ishhh penakut rupanya seisi rumah ni ye tgk cite hantu..ishhh isshh ishhh termasuk le AKU..hahahahahaha




P/S: Ooo awak..bila mau beraya dgn awak nie..huhuhuhu


With Love

2 comments:

  1. tahun raya cam packed ntah pape jer... tgu tahun depan je la klu umur panjang ek kita raya sesame... :-) insyallah

    ReplyDelete
  2. Retna: huhu ye la jadual packed betul kan, walaupun cuti panjang..huhuhu xpe ada rezki hujung2 raya sampai le aku sana..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..