Breaking

Wednesday, October 27, 2010

Amboi..lawan tauke nampak!..

Salam semua...

Dah makan? dah kenyang? dah tido? opsss jangan sebut tido, memang panas je dengarnya, ye la, waktu macam ni mana ada masa nak lelap mata, kerja hantar amik anak sekolah tak beres lagi, jadi kena la bersengkang mata dulu sambil layan tv dan tenet ni supaya mata tak mengantuk..huhuhu
Tengah duduk belek-belek blog ni, datang pulak si kucing Lin ni,LV...terngendap-ngendap dia, ntah apa dia cari, ke hulu ke hilir, tengok sana, pandang sini, bila Lin sergah dia, muka buat bodoh jek, pastu Lin saja je  malas nak layan dia, Lin buat tak tahu jek, sekali rupanya nak cari tempat nak tidur rupanya..ermmm pandai ye nak tidur pun nak cari tilam yang empuk-empuk, bukan main lagi...huhuhu


*Dok terngendap-ngendap je si LV ni perhatikan Lin..ermmmm


*Wah-wah bukan main lagi ye mengeliat segala, macam penat banyak sangat le buat keje tu...


*Dah kenyang perut buncit, terus tido ye, kang bangun lapar makan lagi pastu tidur lagi..


*Tengok tu, dah lelap dah, saja je muka dia tu, kecik-kecik dah pandai panjat kerusi cari tilam bantal empuk ye, sekali aku hempuk kang baru tau..lawan tauke nampak!!!....




P/S: Kadang-kadang mereka lah penghibur di kala sepi, mereka lah peneman di kala sunyi..:) i lap muka u selalu..hehehehe


With Love

7 comments:

  1. mata dia sis.. adusss.. panah arjuna ahaksss!!

    ReplyDelete
  2. alaaa tomey tomey nye dia titon

    ReplyDelete
  3. comelnya kucing tuh,,sama warna macam kucing saya tapi umur dia dah 5thn,,bleh la wat menantu nih.

    ReplyDelete
  4. Ohoeya:Hehe..jgn tenung lama2 nnti tergoda.. :)hehehehe

    ReplyDelete
  5. Ida:LV tu klu tido mmg cute, belum lg tgk tuan dia yg tido...hehehehe

    ReplyDelete
  6. Eiela: Oo kamu pun bela kucing juga ye..mesti cute dn cantik kan...:) ada gambarnya?

    ReplyDelete
  7. sis.. mak rela u tergoda gn LV awww :D

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..