Congratulations.!Happy Engagement..

Salam semua...

Harini 6hb Nov 2010..Hari Sabtu, ada apa harini? bagi Lin takde apa-apa tapi bagi si dia, harini adalah hari gembira untuk dia, cuma buat masa sekarang ni masih tidak boleh nak kata dan nak komen apa, kena tunggu masa dan ketikanya berlangsungnya majlis, moga-moga semuanya berjalan lancar..Aminnn


*Semalam di kejutkan dengan kedatangan Retna, Dilla juga adik ipar Retna, Shai pun mungkin dah ada kat Jb tapi ntah le tu kemana, Kasawari dan Linda pun ada sama, mula-mula katanya Retna tak jadi datang, tup-tup lastminit plan, Dilla pula mau ke Jb, so sekali jalan aje la..yang penting, bukan untuk si dia saje yang gembira harini, aku juga tersangat gembira dengan kehadiran kowang semua..lama kan kita tak duduk lepak-lepak..huhuhuhu..
Apa-apa pun tunggu aje cerita dan berita selanjutnya ye :) Wasalam..



P/S: "Selamat Bertunang buat adik Lin, Marlia"


With Love

6 comments:

  1. tumpang seronok.. tahniah... kirim salam semua ye...

    ReplyDelete
  2. Zulkifli: memang seronok..:) tq Zul...:)

    ReplyDelete
  3. sape yang bertunang 2?
    bestnyer...=)


    btw..
    do folow me yeah!

    http://owlkieranaa.blogspot.com/

    tq~

    ReplyDelete
  4. Ctiey: Adik Sis yg bertunang,Julie..adik yg bongsu..

    Thankx Ctiey..:)

    ReplyDelete
  5. Retna: Thankx Ret sama2 memeriahkan majlis..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..